دانلود نسخه آخر Dungeon of the Endless

دسته بندی:

Dungeon of the Endless: Apogee v1.3.10 – بازی استراتژیکی و پیکسلی “سایه چاله بی پایان” برای اندروید نسخه خریداری شده بازی با قیمت 7.99 دلار تقدیم به شما تست شده با اجرای آفلاین

Dungeon of the Endless: Apogee – سیاه چاله بی پایان نام یکی دیگر از بازی های پیکسلی و رترو استایل استودیوی Playdigious فرانسوی است که در قالب یک عنوان پرمیوم با قیمت نسبتاً زیاد 7.99 دلار در گوگل پلی به انتشار ررسیده و به معرض فروش قرار گرفته است. اپلیکیشن برتر این بازی را به صورت خریداری شده و کامل تهیه کرده و آخرین نسخه آن را برای دانلود به صورت رایگان ارائه کرده است. استودیوی Playdigious از جمله شرکت های بازی سازی فعال در حوزه ساخت بازی های پیکسلی است و تا کنون بازی های متنوع و بسیار پرطرفداری از جمله White Night , Teslagrad , Evoland و بازی بسیار پرمخاطب Dead Cells را برای سیستم عامل اندروید به انتشار رسانده است. این استودیو از معدود شرکت های بازی سازی است که تقریباً تمام پروژه ها و آثار خود را در قالب بازی های پولی عرضه می کند و قیمت های به نسبت زیادی هم برای آن ها در نظر می گیرد. اما به خاطر جذابیت این بازی ها و خوش ساخت بودنشان همیشه بازی های Playdigious طرفداران زیادی دارند. بازی Dungeon of the Endless: Apogee نیز یکی از همین بازی هاست که درواقع نسخه بازسازی شده یک بازی به همین نام از کمپانی معروف SEGA است که حالا نسخه بازسازی شده آن توسط Playdigious توسعه یافته و با قیمت 7.99 دلار در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده است. در ادامه نگاهی کلی به ویژگی های بارز این بازی می اندازیم پس اگر از دوست داران این سبک از بازی ها هستید با اپلیکیشن برتر همراه باشید.

Dungeon of the Endless: Apogee به نقل از سازندگان بازی در سبک Rogue-Like Dungeon-Defense عرضه شده و ترکیب خیلی جالبی از بازی های سبک Rougelike و Dungeon Crawler است. اگرچه که ویژگی های این بازی را در عناوین مشابه دیگر نیز دیده ایم اما در این میان خصوصیت ها و ویژگی هایی انحصاری نیز وجود دارند که بازی Dungeon of the Endless: Apogee را متمایز کرده اند. این بازی اگرچه ظاهر ساده و طراحی های نسل قدیمی دارد اما داستانی بسیار جالب دارد که ماهیت آن را به یک بازی ماجراجویانه تغییر داده است. به طور خلاصه، داستان بازی در آینده رخ می دهد. ماجرا در رابطه با گروهی از خلافکاران و جنایتکارانی است که توسط دولت برای مجازات به سیاره ای دیگر اعزام می شوند تا بعد از مدتی تبعید فرصت مجدد برای بازگشت به جامعه را داشته باشند. آن ها توسط یک کشتی فضایی به سیاره ای به نام Auriga برده می شوند که برخلاف گفته های رایج که در آن امکان زندگی معمولی وجود دارد، این سیاره شرایط خیلی متفاوت تری دارد. خیلی زود این گروه از خلافکاران متوجه می شوند که آن ها برای کارهای سخت و حتی آزمایش های گوناگون به این منطقه برده شده اند اما این سیاره ساکنانی دارد که از بیگانگان دل خوشی ندارند. به همین خاطر به محض رسیدن این کشتی فضایی به نزدیکی این سیاره آن ها مورد حمله قرار می گیرند و بخش های زیادی از این کشتی فضایی از بین می رود. حالا شما در نقش شخصیت هایی از این گروه که در این سیاره گیر افتاده و راه بازگشت ندارند باید برای بقاء تلاش کنید. گرافیک بازی با طراحی های پیکسلی و رترو مانند ساخته شده و کاملاً تداعی گر بازی های نوستالژیک دهه 80 و 90 میلادی است. بازی ماهیتی استراتژیکی و تاکتیکی دارد و انتخاب ها و تصمیمات شما می تواند منجر به شکست یا پیروزی شما شود. بنابراین به هیچ وجه ظاهر کلاسیک و ساده بازی را قضاوت نکنید. برای دانلود این بازی می توانید از طریق لینک های مستقیم اپلیکیشن برتر اقدام کنید و این عنوان زیبا را به صورت رایگان و به شکل خریداری شده دریاافت کنید.

توجه : بازی روی دستگاه های با پردازنده 64 بیتی [arm64-v8a] نصب می گردد.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.playdigious.dungeonoftheendless را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.3.10

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود جدیدترین نسخه DefendTheTower

دانلود جدیدترین نسخه DefendTheTower

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران