دانلود جدیدترین نسخه Cultist Simulator

دسته بندی:

Cultist Simulator v3.6 – بازی کارتی متفاوت و سرگرم کننده رهبر فرقه اندروید قیمت 6.99 دلار در گوگل پلی – نسخه کامل تقدیم شما تست شده با اجرای آفلاین

Cultist Simulator – رهبر فرقه یک بازی جذاب در سبک بازی های کارتی است که توسط استودیو بازی سازی Playdigious با قیمت 6.99 دلار برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. بسیاری از بازی ها با ژانر ترسناک معرفی می شوند اما مدت هاست بازی قدرتمندی در این ژانر ارائه نشده است. داستان های زامبی، خون آشام، دنیا بعد از بمباران اتمی، و… دیگر جذابیت خاصی برای مخاطبان ندارند و اگر بخواهیم خودمانی تر بگوییم تکراری شده اند. اما در مقایسه با این این داستان ها، Cultist Simulator توانسته است تار و پود جدیدی برای این ژانر تعریف کند و آن را متحول کند. بازیکنان در این بازی می توانند رهبری یک فرقه مذهبی را به عهده بگیرند، دانش های ممنوعه را بشناسند، بیگانه گان را احضار کنند، قربانی کنند و در نهایت عروج کنند و با جهانی پر از رمز و راز و ناشناخته ها آشنا شوند! هدف بازی این است: بازیکن باید بتواند یک فرقه مذهبی تشکیل دهند و پیروان این فرقه را هدایت کنند، جادو نامه ها را بازیابی کنند و آنها را مطالعه کنند، تشریفات مذهبی برگزار کنند، عضوگیری کنند و پیروان این فرقه را گسترش دهند، فرقه را مدیریت کنند و آن را از لحاظ مالی تأمین کنند. Cultist Simulator با یک کارت روی میز شروع می شود که کارت اشتغال است و شما باید آن را در قسمت “W o rk” قرار دهید. اکنون می توانید تایمر این کارت را مشاهده کنید و وقتی به پایان برسد می توانید کارت تان را به همراه وجهی که از آن به دست آورده اید پس بگیرید. تبریک! به همین راحتی توانستید از لحاظ مالی فرقه نو ظهور تان را تأمین کنید و اصول بازی را یاد بگیرید. هر چه بیشتر در بازی پیشروی کنید کارت های بیشتری در اختیار شما قرار می گیرد که عملکرد های متفاوتی دارند اما به یاد داشته باشید تمام تصمیمات کوچک شما نتایج بزرگتری به دنبال خواهند داشت.

در بازی Cultist Simulator احتمالاً در ابتدا نمی توانید به اندازه کافی زنده بمانید و یک ژتون بیماری شما را می کشد، و یا ژتون ترس باعث می‌شود عقل تان را از دست بدهید، حتی ممکن است وقتی در حال مطالعه اسرار فرقه ها هستید و در مورد آن با دیگران صحبت می‌ کنید روزنامه نگاران و پلیس های مزاحم متوجه شوند و شما را دستگیر کنند. مردن یا عدم موفقیت در تکمیل کردن اهداف هر مرحله باعث می شود گیم آور شوید و بازی را مجدداً آغاز کنید. ممکن است شروع مجدد بازی کمی برای شما دشوار باشد چرا که برای کارت هایتان به سختی تلاش کرده بودید اما هر بازی جدید احساس متفاوتی نسبت به بازی قبلی خواهد داشت و علاوه بر آن ممکن است به دلیل ضیق وقت نتوانسته باشید از برخی از کارت ها استفاده کنید و شروع مجدد بازی فرصت خوبی برای کشف رمز و راز ها و چالش ها و رویکرد های جدید باشد. بعد از چند تلاش مجدد در بازی می توانید اصول ابتدایی را یاد بگیرید و به کارهای جالب تر بپردازید، یعنی تشکیل فرقه! رفته‌ رفته می توانید کارت های متنوعی جمع آوری کنید و با استفاده از آموخته های تان در مورد ادبیات فرقه های مختلف و هنر های تاریکی دروازه های ماوراءلطبیعه را بگشایید و وارد عالم دیگری شوید. عضو گیری کنید و پیروان بیشتری داشته باشید و آنها را به مأموریت بفرستید. به آنها دستور دهید پلیس ها را بکشند و مدارکی که علیه شما ساخته شده است را نابود کنند و یا آنها را به سفرهای راز آلود در قلعه ها و مکان های دور افتاده بفرستید و گاهی آنها را برای رسیدن به اهداف والا تر قربانی کنید. گرافیک بازی تحسین برانگیز است و ترکیب آن با موسیقی بک گراند اتمسفر تاریک و راز آلود را به خوبی القا می کند. Cultist Simulator امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص داده است و تیم اپلیکیشن برتر نسخه نهایی و خریداری شده این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده است. در انتهای همین مطلب می توانید ویدیو معرفی و تصاویر اسکرین شات مربوط به گیم پلی بازی را مشاهده کنید تا با این بازی بیشتر آشنا شوید و در صورت تمایل آن را از سرور های ما دانلود کنید. امیدوارم از این بازی لذت ببرید!

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.playdigious.cultist را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.



  • تغییرات نسخه 3.6

    • New languages added!
    • Play Cultist Simulator in German and Japanese!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر TEPPEN

نسخه جدید و آخر TEPPEN

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران