دانلود آخرین نسخه ــ آرکید + تفننی Chef Merge

دسته بندی:

Chef Merge – Home Decor Mod – بازی سرآشپز – دکوراسیون خانه اندروید نسخه معمولی نسخه مود (انرژی و ا لماس بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Chef Merge – Home Decor نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی Higgs Studio برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Higgs Studio یک استودیو بازی سازی موفق در مارکت اندروید است که پیش از این بازی هم تجربه ساخت بازی های هیجان انگیز و خارق العاده دیگری را در کارنامه بازی سازی اش داشته است. Chef Merge – Home Decor هم یکی از جدید ترین بازی های این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک خط داستانی جذاب و درگیر کننده و یک گیم پلی سرگرم کننده، تجربه یونیک و منحصر به فردی را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. در حالی که Chef Merge – Home Decor به عنوان یک بازی تفننی خودش را معرفی کرده است، باید بگوییم این بازی اساساً یک بازی پازل و فکری در سبک ادغام است. این بازی در حقیقت با الهام گرفتن از بازی های موفق این سبک مثل Merge Matters: Home renovation game with a twist، Merge Town و Merge Home – Design Dream – Decor Mansion ساخته شده است. این سبک بازی ها، یکی از جدید ترین سبک های بازی های موبایلی هستند که استقبال گیمر ها از این بازی ها باعث شده است تا توسعه دهندگان بازی های موبایلی به سراغ ساخت این بازی ها بروند. مثل اکثر بازی های این سبک، در Chef Merge – Home Decor شما یک سری آیتم مشابه را با هم ادغام می کنید تا بتوانید آیتم های جدیدی به دست بیاورید و وظایف خودتان را که دکوراسیون خانه ها است تکمیل کنید و مرحله به مرحله در بازی پیشروی کنید. بنابراین، اگر شما هم از علاقه مندان به بازی های سبک ادغام هستید، مطمئناً Chef Merge – Home Decor می تواند اوقات سرگرم کننده ای را برای شما به ارمغان بیاورد!

در Chef Merge – Home Decor شما وظیفه دکوراسیون خانه ها را به عهده دارید. در هر مرحله از بازی شما به عنوان آشپز بازی باید یک سری آیتم های مشابه که عموماً میوه های باغچه ای و درختی هستند را با هم ادغام کنید تا بتوانید آیتم های جدید را به دست بیاورید. شما در هر مرحله وظایف خاصی را هم به عهده خواهید داشت که در حقیقت همان دکوراسیون خانه ها است. با استفاده از فروش آیتم های جدیدی که به دست می آورید، شما سکه و الماس دریافت خواهید کرد. این سکه ها و الماس ها هم برای خریداری فرش، لوستر، چراغ خواب، میز و صندلی، پرده پنجره، و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. خوشبختانه، از بعد تنوع، هم آیتم هایی که آنها را ادغام می کنید بسیار متنوع و گوناگون هستند و هم آیتم های دکوراسیون خانه ها که آنها را خریداری می کنید. ملاقات با کاراکتر های مختلف هم ویژگی جالبی است که باعث می شود بازی همیشه تازگی داشته باشد و از یک خط داستانی درگیر کننده برخوردار باشد. علاوه بر یک خط داستانی و یک گیم پلی عالی، این بازی دارای یک فضای گرافیکی زیبا و چشم نواز و موسیقی های ریلکس کننده و دلنشین هم می باشد و در مجموع تجربه کم نظیری را به شما ارائه می دهد که ایده آل برای پر کردن اوقات فراغت تان است. Chef Merge – Home Decor توانسته امتیاز فوق العاده 4.7 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود بازی انرژی نامحدود است و الماس هم خرج کنید می بینید بجای کم شدن زیاد و زیادتر می شود!



  • تغییرات نسخه 1.2.2

    • -Bug fixes and improvements
    • -New scene: Christmas synthesis scene, complete the order with Santa Claus!
    • -New room: Are you ready to open a Christmas restaurant?
    • Update to explore new features!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران