دانلود آخرین نسخه Tank Stars 2

دسته بندی:

Tank Stars 2 v1.0.1 Mod – بازی اکشن و آرکید جذاب “نبرد تانک ها 2” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (سکه بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Tank Stars 2 – نبرد تانک ها 2 دومین بازی از فرانچایز Tank Stars استودیوی Playgendary Limited است که مثل دیگر بازی های ساخته و عرضه شده توسط این شرکت بازی سازی قبرسی به صورت رایگان در گوگل پلی در دسترس قرار گرفته است. اپلیکیشن برتر این بار هم برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی یک بازی جذاب دیگر را به صورت انحصاری برای شما دوستان تدارک دیده و آخرین نسخه آن را همراه با یک نسخه مود شده انحصاری برای شما عزیزان آماده سازی کرده است. نبرد تانک ها 2 بعد از موفقیت چشم گیری که Tank Stars یعنی قسمت اول داشت ساخته شد و بالاخره در دسامبر سال 2021 نسخه نهایی و کامل آن برای دستگاه های اندرویدی به انتشار رسید. استودیوی Playgendary Limited با ساخت بازی های فانتزی و تفننی با گرافیک های جذاب و دوست داشتنی به شهرت زیادی دست پیدا کرده است. از جمله برترین بازی های ساخته شده توسط این توسعه دهنده می توان بازی هایی مثل Perfect Snipe ، Polysphere ، Perfect Cream ، Hitmasters ، Escape Masters و یا Save the Master را معرفی کرد که پیش تر در مطالب دیگری از اپلیکیشن برتر تقدیم حضورتان شده بودند. در ادامه با اپلیکیشن برتر همراه باشید تا با یکدیگر به قسمت دوم بازی Tank Stars نگاهی کلی بی اندازیم و با آن بیشتر آشنا شویم.

Tank Stars 2 با همان زبان طراحی قسمت اول توسعه یافته و ویژگی های کلی آن در بخش طراحی ها تقریباً دست نخورده باقی مانده است. اگرچه که در قسمت دوم جزئیات بیشتری به این طراحی در بخش های گرافیکی و گیم پلی اضافه شده است، اما تشخیص دادن این دو بازی از هم در فرصتی کوتاه کار ساده ای نخواهد بود. بازی نبرد تانک ها 2 یک عنوان آرکید در سبک Action-packed به شمار می رود که در آن شما به دنیای تانک ها و نبردهای سهمگینشان می روید. ماهیت اصلی این بازی از روی عناوین کلاسیک آرکید اقتباس شده است و رقبای زیادی در این زمینه و در همین سبک فعالیت می کنند اما به جرأت می توان گفت که ساختار بسیار حرفه ای و جذاب Tank Stars 2 آن را تا حد زیادی نسبت به رقبا برتر کرده است. در این بازی که به نبردهای تن به تن خلاصه می شود، شما باید در ابتدا با یک تانک پیش فرض به مبارزه با دشمنان بپردازید و کم کم با پیشروی در بازی و کسب پول های بیشتر، بتوانید تانک های جدید بخرید و آن ها را ارتقاء دهید. در بازی Tank Stars 2 انواع و اقسام تانک های جنگی و سلاح ها و تجهیزات مختلف وجود دارند. در سیستم ارتقاء رسانی بازی هم می توانید سلاح ها، توانایی ها و دیگر بخش های تانک های خود را ارتقاء دهید. بازی به صورت نوبتی دنبال می شود. وقتی نوبت شما باشد، می بایست با هدف گرفتن و انتخاب زاویه شلیک مناسب، به سمت دشمن شلیک کنید. شما می توانید از تیرهای ساده استفاده کنید یا از سلاح های مختلفی که در طول بازی کسب می کنید بهره مند شوید. بعد از شلیک، نوبت شما تمام شده و حالا رقیب شما باید به سمتتان شلیک کند. همچنین شما می توانید مقدار محدودی در طول مسیر حرکت کنید. بازی از زاویه رو به رو و با طراحی های دو بعدی دنبال می شود. گرافیک بالا، جزئیات زیاد و گیم پلی داینامیک بازی نبرد تانک ها 2 باعث شده تا این عنوان یکی از برترین بازی های اکشن و آرکید در سبک تانک ها باشد. برای دانلود آ[رین نسخه این بازی همین حالا به بخش دانلودباکس اپلیکیشن برتر بروید و از طریق لینک های مستقیم سایت اقدام به دریافت این بازی کنید.



  • تغییرات نسخه 1.0.1

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران