آخرین نسخه ــ آرکید + تفننی Chuzzle2

دسته بندی:

Chuzzle 2 v2.0.9 Mod – بازی پازلی و جورچینی “چازل ها 2” برای دستگاه اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت حذف تبلیغات) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Chuzzle 2 – چازل ها 2 نام دومین بازی از مجموعه Chuzzle است که نسخه اول آن در سال 2006 توسط شرکت PopCap Games تولید و برای پلتفرم PC منتشر شده بود و بعد از نزدیک به 14 سال بعد، نسخه دوم این بازی نیز تولید شد ولی این بار به جز کامپیوترهای خانگی، این بازی برای سیستم عامل اندروید و آی او اس نیز ساخته و عرضه شد تا PopCap Games این بار در سطح گسترده تری فرانچایز خود را برای مخاطبین ارائه کند. این بازی توسط استودیوی آمریکایی Raptisoft برای موبایل ها بازسازی و پورت شده است. بازی Chuzzle 2 یک عنوان پازلی با گیم پلی محبوب Match 3 است که انجام آن برای هر کسی با هر سن و سالی ساده و در عین حال دلچسب خواهد بود. چازل نام موجودات ساختگی موجود در این بازی است. چازل ها موجوداتی بامزه و کوچک در رنگ های مختلف هستند. وظیفه شما این است تا چازل های همرنگ و مشابه را کنار یکدیگر (چه به صورت افقی و چه به صورت عمودی) قرار دهید. حداقل تعداد لازم برای تکمیل یک بخش از پازل ها سه آیتم است اما اگر بتوانید چند مهره رنگی را با حرکات خود کنار همدیگر قرار دهید امتیاز خیلی بیشتری به دست میاورید. برای این کار فقط کافیست تا با انگشت خود یکی از چازل ها را انتخاب کرده و به سمت چپ، راست، بالا یا پایین بکشانید تا آن ردیف یک پله به سمت مورد نظر حرکت کنند. به همین شکل باید چازل های هم رنگ را پشت هم ترتیب کنید تا با قرار گرفتن آن ها در کنار هم، هرتعداد مشابه که بیشتر از 3 عدد باشند از بین رفته و امتیاز مورد نظرشان برای شما لحاظ شود.

در بازی Chuzzle 2 البته چالش های خاصی نیز مثل موانع و تهدیدات مختلف وجود دارند که کار را برای شما کمی دشوار خواهند کرد. به همین خاطر است که این بازی یک عنوان پازلی و به نوعی فکری است و شما باید قبل از اینکه بخواهید حرکت خود را انجام دهید جوانب آن را در نظر بگیرید. این چازل های بامزه در این مراحل گیر کرده اند و این شما هستید که باید آن ها را نجات دهید. Chuzzle 2 بخش های جالب دیگری نیز دارد که البته بیشتر جنبه سرگرمی دارند. برای مثال سازنده بازی سعی کرده تا با جان بخشی به این موجودات و نمایش دادن حرکات جالب از سمت آن ها، در بین مراحل به بازیکنان استراحت دهد. بخش دیگری از این بازی، Puzzle Room نام دارد که شامل پازل ها و جورچین های کلاسیک است. در این بخش باید یک تصویر که به چندین قسمت تقسیم شده را با قرار دادن تکه های پازل کنار یکدیگر بازسازی کنید. همچنین با کسب امتیاز و پول می توانید آیتم های گوناگونی به دست بیاورید. بازی Chuzzle 2 یک سرگرمی ساده با طراحی هایی فانتزی و رنگارنگ است که می تواند با شادابی و نشاط خود شما را سر حال بیاورد! این بازی دوست داشتنی در دو نسخه معمولی و مود شده از بخش دانلودهای سایت اپلیکیشن برتر در انتهای همین مطلب قابل دریافت می باشد. این بازی بیشتر از 1 میلیون دانلود داشته و همچنین امتیاز 4.4 از 5.0 را نیز در گوگل پلی کسب کرده است.



  • تغییرات نسخه 2.0.9

    • o Be sure to check your Daily-Do rank the next day! A new bonus awaits players who make the top-50 in yesterday's game!
    • o A new holiday puzzle will unlock near St. Patrick's Day!
    • o Faster game startup!
    • o Changes in App backups to Google Play (see settings -> cloud storage!)
    • o A crash with drawing some Chuzzarium items is fixed
    • o Daily-Do is now playable when offline (if "Removed Ads" has been purchased.)
    • o Various other glitches fixed
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران