دانلود نسخه جدید BitKeep برای اندروید

دسته بندی:

BitKeep Wallet Pro – بیت کیپ والت پرو یک برنامه کیف پول رمز ارز از کمپانی بیت کیپ برای نگهداری پول دیجیتال در محیط امن می باشد. به طور کلی، اپلیکیشن BitKeep Wallet Pro بزرگترین و جامع‌ترین کیف‌پول چند زنجیره‌ای غیرمتمرکز در آسیا است. این برنامه کراس‌چین، دفی، دپ و ان‌اف‌تی را با یک‌دیگر ترکیب کرده است و در یک قالب به کاربران ارائه می‌دهد. BitKeep دارای بیش از 4 میلیون کاربر در سراسر جهان و از 168 کشور و منطقه است. این کشورها و مناطق شامل آمریکای شمالی، اروپا، ژاپن، کره‌جنوبی، چین، روسیه، جنوب‌شرقی آسیا و جنوب آسیا هستند. شرکت توسعه دهنده این برنامه در سال 2018 تاسیس شده است و برنامه حال حاضر را در سال 2020 برای اولین بار منتشر کرده است و هم اکنون جدیدترین نسخه اش پیش روی تان قرار دارد و مرتب بروزرسانی می گردد. کیف‌پول مولتی‌چین: BitKeep در حال حاضر از بیش از 30 زنجیر اصلی پشتیبانی می‌کند. این زنجیرها شامل BTC، ETH، BSC، Polygon، Solana، DOGE و بیش از 45 هزار دارایی می‌شود. این اعداد به صورت مداوم در حال افزایش هستند. این برنامه تنها از یک ست یادآور (mnemonics) برای مدیریت همه توکن‌ها استفاده می‌کند. کراس‌چین: BitSwap یا تجمیع‌کننده تراکنش‌های این برنامه به صورت خودکار داده‌ها را بهینه‌سازی می‌کند. همچنین تبادل‌های کراس‌چین و روند‌های ساده نیز به صورت خودکار صورت می‌گیرند. دفی‌دسک: ایراد‌های بازار را درست می‌کند، اطلاعات و تراکنش‌ها را نشان می‌دهد، اطلاعات به وسیله شش بعد هسته مرتب می‌شوند، دارایی‌های دیجیتال شخصی را به طور موثری مدیریت می‌کند، به صورت لحظه‌ای داده‌ها را روی بلاک‌چین تنظیم می‌کند و دارایی‌های پریمیوم در سطح جهان را با یک کلیک خرید و فروش می‌کند. بوم‌شناسی DApp: موتور تجمیع کننده به همراه بوم‌شناسی DApp به شما اجازه می‌دهد تا با درخواست‌های غیرمتمرکز Web3 تعامل داشته باشید. ناحیه NFT: در آخرین نسخه، BitKeep Wallet Pro به طور رسمی از ERC721 پشتیبانی می‌کند و از ناحیه NFT استفاده می‌کند. همچنین از نمایش NFT دلخواه و از دریافت و انتقال NFT به ETH، BSC، HECO، Polygon، Wax و غیره پشتیبانی می‌کند.

برخی از ویژگی‌ها و قابلیت های کلیدی BitKeep Wallet Pro اندروید:

  • کاربران می‌توانند یک کیف‌پول جدید بیتکوین(BTC)، اتریوم(ETH)، بایننس‌اسمارت‌چین(BNB)، پولیجون(Matic)، سولونا(SOL)، اوکچین(OKT)، هکو(HT) و… ایجاد کنند.
  • هزاران دارایی مثل BTC/ETH/BNB/UNI/SOL/USTD دریافت و ارسال می‌شود.
  • می‌توانید اعلان دریافت کنید و به گزارش کامل تراکنش‌ها دسترسی داشته باشید.
  • این برنامه پروتکل‌های معاوضه را تجمیع می‌کند.
  • پل‌های کراس‌چین مثل شبکه Polygon و zkSync جمع‌آوری می‌شوند.
  • به صورت خودکار توکن‌های محبوب ERC2O و ERC721 به کیف‌پول شما اضافه می‌شوند.
  • ارز‌های دیجیتال شما به صورت امن ذخیره می‌شوند و می‌توانید کنترل کاملی بر روی دارایی‌های خود داشته باشید. در واقع این کیف‌پول یکی از امن‌ترین‌ها در نوع خود است.
  • هدف BitKeep Wallet Pro این است که به بزرگترین تامین‌کننده سرویس غیرمتمرکز تبدیل شود و دسترسی آسان به بلاک‌چین‌ها را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

اپلیکیشن BitKeep Wallet Pro تا به امروز صدها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سرتاسر دنیا از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را کسب کند. اپلیکیشن برتر به عنوان بروزترین مرجع اندروید در ایران با 10 سال سابقه در این زمینه نسخه جدید و آپدیت شده این برنامه را به صورت اصلی / اوریجینال پکیج در اختیارتان قرار داده است که قادرید آن را با یک کلیک دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 7.0.0

    • 1. BitKeep V7.0 brings you a better crypto wallet
    • 2. NFT market allows you to buy NFT with any token
    • 3. Swap enables cross-chain transactions among 223,500 tokens
    • 4. Discover makes you grab a reward with ease
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران