دانلود برنامه ــ دیکشنری Multitran

دسته بندی:

Multitran Russian Dictionary v4.1.1 فرهنگ لغت کامل روسی مخصوص اندروید نسخه بدون تبلیغات برنامه

روسیه کشور پهناوری است که همواره به عنوان یکی از قدرت های جهانی مطرح بوده است. روسیه بخش بزرگی از آسیا و اروپای شمالی را شامل می شود و بزرگترین کشور دنیاست. این پهناوری فوق العاده روسیه باعث شده است که ساکنان این سرزمین تاثیرات بسیاری بر محیط و کشور های اطراف خود بگذارند. در قرن بیستم با وقوع انقلاب کمونیستی در روسیه، اتحاد جماهیر شوروی به مرکزیت روسیه تشکیل شد که شامل ۱۵ جمهوری مختلف با جمعیت تقریبی سیصد میلیون نفر می شد که آن را به یک ابر قدرت جهانی تبدیل می کرد. زبان رسمی اتحاد جماهیر شوروی روسی بود و همین مسئله باعث شد که این زبان به طور گسترده در سراسر جهان و البته در بین ساکنین جمهوری های شوروی پخش شود. پس از فروپاشی شوروی هنوز هم بخش های بزرگی از جمهوری های مستقل شده به زبان روسی صحبت می کنند و همین اهمیت بالای این زبان را نشان می دهد. روسی پرگویش‌ترین زبان اروپا و هشتمین زبان پرگوینده در جهان است. روسیه همواره به عنوان منبعی غنی از ادبیات، موسیقی و فرهنگ در جهان شهره بوده است و به همین دلیل نیاز بالایی به ترجمه منابع روسی وجود داشته است. این زبان در سال های اخیر برای مهاجران، دانشجویان و بازرگانان اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده است و خیلی ها برای یادگیری آن تلاش می کنند. روسی به دلیل تفاوت ریشه ای خود با زبان های فارسی و انگلیسی، برای ایرانی ها از سخت ترین زبان هاست و یادگیری آن نیاز به تمرین و زمان بسیار زیادی دارد. همانطور که می دانید برای زبان آموزان هر زبانی، دیکشنری یکی از مفید ترین و کاربردی ترین ابزار هاست که به عنوان پلی بین زبان های مختلف عمل می کند و ارتباط معنایی بین کلمات دو زبان ایجاد می نماید. امروز در اپلیکیشن برتر با یک دیکشنری بسیار مفید و جالب برای این زبان در خدمت شما هستیم. Multitran Russian Dictionary عنوان یک دیکشنری جامع و کامل برای زبان روسی، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Suvorov-Development توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه بزرگترین فرهنگ لغت روسی است که می توانید در آن ترجمه ها را به چندین زبان مختلف مثل انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، هلندی، چینی و …. پیدا کنید. این واژه نامه علاوه بر کلمات و اصلاحات روزمره ضروری، شامل ساختار های پیچیده تر برای تجارت، تکنولوژی، تدارکات، تاریخ و … نیز است. اگر به هر دلیلی نیاز به یادگیری زبان روسی دارید، توصیه می کنیم این اپلیکیشن بسیار کاربردی و کامل را از دست ندهید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Multitran Russian Dictionary اندروید:

  • امکان اضافه کردن کلمات دلخواه به فرهنگ لغت
  • امکان ویرایش قسمت های مختلف دیکشنری
  • امکان اعمال تنظیمات مختلف مثل تغییر فونت و … برای شخصی سازی برنامه
  • تلفظ کلمات
  • جستجوی آسان و سریع کلمات
  • ورود کلمات به صورت صوتی
  • رابط کاربری ساده و بصری

اپلیکیشن Multitran Russian Dictionary می تواند به صورت یک فرهنگ لغت شخصی نیز عمل نماید و شما با اضافه کردن کلمات دلخواهتان آن را به یک ابزار کامل برای تمرین و یادگیری زبان روسی تبدیل کنید. این برنامه با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 4.1.1

    • To remove the recommendation for the WOLA application, on the next show, just click on download. After this, this offer will no longer be available.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر Hi Dictionary

نسخه جدید و آخر Hi Dictionary

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران