نسخه جدید و آخر Hi Dictionary

دسته بندی:

Hi Dictionary – Free Language Dictionary v1.6.0.4 – اپلیکیشن دیکشنری و مترجم قدرتمند مخصوص اندروید نسخه بدون تبلیغات و کامل برنامه تقدیم شما عزیزان

Hi Dictionary – Free Language Dictionary عنوان یک دیکشنری و مترجم قدرتمند اندرویدی می باشد که توسط Fun and Hi Tool توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. مترجم ها یکی از بهترین راه های موجود برای دریافت سریع معانی لغات به شمار می روند. در گذشته ای نه چندان دور ما برای یافتن معنی یک لغت باید از کتاب های مختلفی استفاده می کردیم؛ اما امروزه مترجم های اندرویدی اجازه می دهند که نیاز های خود را به این گونه از ابزار به سادگی هر چه تمام تر برطرف نماییم. با این وجود در وب سایت اپلیکیشن برتر تلاش شده است که بهترین این مترجم ها در اختیار کاربران قرار داده شود. نرم افزار Hi Dictionary – Free Language Dictionary یکی از بهترین مترجم هایی است که هر کسی می تواند در طول زندگی خود آن را تجربه نماید. اولین ویژگی این استارت اپ که توجه کاربران را به خودش جلب می کند پشتیبانی از 100 زبان گوناگون می باشد؛ زبان های پر کاربردی که ممکن است در طول هر روز بار ها و بار ها با آن رو به رو شویم. برای فراخوانی مترجم نیازی به اجرای برنامه نبوده و تنها کافی است توپ شناور موجود بر روی صفحه را لمس نمایید و سریعا کلمه مورد نظر تان را تایپ کنید. از دیگر قابلیت های پر طرفدار حالت مترجم آفلاین است! در این حالت برای زبان هایی که نیاز زیادی به آن ها دارید تنها کافی است تا دیتابیس اختصاصی را دانلود نموده تا در صورت دسترسی نداشتن به اینترنت کلمات را ترجمه نمایید. گرچه باید اشاره کنیم که این دیتابیس ها به صورت مداوم به روز رسانی می شوند و هر گونه نقصی در آن ها برطرف خواهد شد. حتما شما نیز بار ها نیاز به ترجمه متونی که بر روی صفحات مختلف کتاب ها نوشته شده اند داشته اید؛ در این حالت یکی از رایج ترین روش ها تایپ آن متون و یا کلمات در ابزار مترجم می باشد؛ اما های دیکشنری با داشتن یک فناوری فوق العاده امکان ترجمه متن ها را در 18 زبان مختلف تنها با استفاده از دوربین اسمارت فون در اختیار تان قرار می دهد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Hi Dictionary – Free Language Dictionary اندروید :

  • مترجمی هوشمند با پشتیبانی از 100 زبان مختلف در سراسر جهان
  • جست و جوی سریع مرجع کلمات
  • تصحیح فوری لغات نوشته شده تنها با یک اشاره
  • ترجمه سریع با لمس توپ شناور موجود بر روی صفحه نمایش
  • پشتیبانی از حالت ترجمه آفلاین
  • یادگیری آسان زبان مورد علاقه خود با ویژگی لغات لاک اسکرین!
  • ترجمه متن ها در 18 زبان مختلف تنها با گرفتن دوربین روی نوشته مورد نظر تان

اپلیکیشن Hi Dictionary – Free Language Dictionary با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده، که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه بدون تبلیغات آن را از دیتابیس عظیم وب سایت پر طرفدار اپلیکیشن برتر دریافت نمایید. این برنامه به درخواست شما معرفی شده است.



  • تغییرات نسخه 1.6.0.4

    • Improve application stability
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر Hi Dictionary

نسخه جدید و آخر Hi Dictionary

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران