دانلود نسخه کامل Special Delivery

دسته بندی:

Mr Bean – Special Delivery v1.9.15 Mod – بازی کژوال جالب مستر بین مخصوص اندروید نسخه معمولی نسخه مود (سکه و الماس نامحدود حالت VIP) تست شده با اجرای آفلاین

Mr Bean – Special Delivery – مستر بین – تحویل مخصوص یک بازی بسیار جذاب و دوست داشتنی در سبک بازی های تفننی است که توسط استودیو بازی سازی Good Catch برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. تقریباً ۳۰ سال از پخش اولین قسمت برنامه تلویزیونی مستر بین می گذرد و کمتر کسی است که با داستان های شخصیت کمدی و دوست داشتنی مستربین و ماشین خاص او آشنا نباشد. این بار مستر بین سعی دارد بسته های مختلف سفارشی را به صاحبان آنها تحویل دهد و از این طریق کسب درآمد کند! بازیکنان باید به او کمک کنند تا بتواند بسته ها را صحیح و سالم به مقصد برساند، البته همراه همیشگی او یعنی تدی نیز در این مسیر او را همراهی خواهد کرد. گیم پلی Mr Bean – Special Delivery بسیار جذاب است و به صورت دو بعدی طراحی شده که زاویه دید آن دوربین از کنار است. بازیکنان در نقش مستر بین هستند و باید ماشین او را کنترل کنند. این بازی دارای مأموریت های مختلف است و در هر مأموریت بازیکنان وظیفه دارند تعدادی بسته سفارشی که در اندازه های مختلف هستند را روی سقف ماشین حمل کنند و آنها را به دوستان و در بعضی مواقع و در کمال تعجب به دشمنان مستر بین تحویل دهند. هر مأموریت دارای مسیر های متفاوت و چالش های مخصوص به خود است. بازیکنان باید تصمیم بگیرند که پدال گاز را تا انتها فشار دهند یا با احتیاط رانندگی کنند و حواس شان به مسیر باشد، چراکه بسته ها باید با احتیاط حمل شوند و اگر بازیکننان مراقب نباشند ممکن است بسته ها از روی سقف به زمین بیفتند.

در بازی Mr Bean – Special Delivery بازیکنان نمی توانند بیش از حد آهسته حرکت کنند چراکه مأموریت ها دارای محدودیت زمانی هستند و تمام بسته ها باید به موقع تحویل داده شوند. وقتی بازیکنان به مرحله خاصی برسند قابلیت قدرت های کمکی آزاد می شود که می تواند در بازی به آنها کمک کند. به عنوان مثال فعال کردن قدرت های کمکی ممکن است باعث شود تمام بسته ها در یک مدت زمان خاص روی سقف ماشین ثابت بمانند و به پایین نیافتند. با به پایان رساندن هر مرحله می توانید سکه دریافت کنید و قطعات جدید ماشین بخرید. قطعات ماشین باعث می شوند لول شما افزایش پیدا کند و کارایی ماشین بهبود پیدا کند. علاوه بر قطعات ماشین، شما می توانید ویژگی‌ های ظاهری ماشین را نیز به شکل دلخواه تغییر دهید. همانطور که پیش تر اشاره شد، گرافیک بازی دو بعدی است و دقیقاً مشابه مجموعه انیمیشن های مستر بین طراحی شده است. کنترل های بازی بسیار ساده هستند و تمام عملکرد های بازی توسط دکمه هایی که روی صفحه نمایش دستگاه شما قرار داده شده است انجام می شوند. مسیر های بازی بسیار جذاب و متنوع هستند و شامل مسیر های شهر، حومه شهر، تپه های اطراف شهر، و بیابان می شوند. Mr Bean – Special Delivery پنجمین بازی از مجموعه بازی های پرطرفدار مستر بین است که با بیش از یک میلیون نصب توانسته امتیاز عالی 4.4 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده است. در انتهای همین مطلب می توانید ویدئوی معرفی و تصاویر اسکرین شات مربوط به گیم پلی بازی را مشاهده کنید تا با این بازی بیشتر آشنا شوید و در صورت تمایل آن را از سرور های ما دانلود کنید. امیدوارم از این بازی لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.9.15

    • Mr Bean has released his first major update in a while. He is super excited for you to try out the new features in his game.
    • He has many more ideas to come so stay tuned and up to date.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران