دانلود نسخه جدید Cooking Crush برای اندروید

دسته بندی:

Cooking Crush – Cooking Games v1.6.4 Mod – بازی آرکید و مدیریتی “کراش آشپزی” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (سکه و الماس بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Cooking Crush – Cooking Games – کراش آشپزی پنجمین بازی رسمی استودیوی کانادایی FlowMotion Entertainment در دسته بازی های آرکید اما از نوع بازی های رستوران داری و سبک آشپزی است. استودیوی FlowMotion Entertainment پیش تر هم بازی های مشابهی مثل Food Court Fever: Hamburger 3 و Kitchen Craze: Master Chef Cooking Game را منتشر کرده بود. این بار هم تصمیم گرفتیم تا به عنوان اولین وب سایت ایرانی در سطح وب اقدام به معرفی و عرضه یک بازی دیگر برای شما عزیزان کنیم و آخرین نسخه آن را همراه با یک نسخه مود شده به شکل رایگان در اختیار شما دوستان قرار دهیم. استودیوی FlowMotion از 5 بازی اول خود 4 عنوان را به سبک بازی های آشپزی و مدیریتی و رستوران داری اختصاص داد و پنجمین پروژه آن هم در همین سبک است. بازی Cooking Crush – Cooking Games با بهره گیری از نقاط قوت و برطرف سازی برخی از نقاط ضعف بازی های قبلی، به عنوان یک بازی تکامل یافته شناخته می شود. اگرچه که ظاهر و روند کلی این بازی مثل بازی های دیگر این استودیو است، اما در بطن ماجرا شاهد اضافه شدن قابلیت های جدید و مراحل بیشتر هستیم. ولی در مجموع باید گفت که بازی کراش آشپزی بازی خیلی متفاوتی نسبت به بازی های معروف در این زمینه نیست. در ادامه با اپلیکیشن برتر همراه باشید تا بیشتر شما را با ویژگی های کلی این بازی آشنا کنیم.

Cooking Crush – Cooking Games همانطور که از نامش پیداست یک بازی آشپزی (Cooking) است. در این بازی شما در نقش یک سرآشپز هستید که کار خود را از یک رستوران ساده شروع کرده است. در ابتدای کار امکانات و تجهیزات شما محدود هستند و دستورپخت های قابل ارائه به مشتریان هم بسیار کم هستند. با پیشروی بیشتر و درآمد از این کار می توانید کم کم رستوران و تجهیزات آشپزی خود را ارتقاء داده و حتی دستورپخت های بیشتری را به دست بیاورید. از جمله جذابیت های بازی Cooking Crush – Cooking Games امکان سفر به نقاط مختلف و راه اندازی رستوران های دیگر است. هر رستوران درحقیقت سبکی منحصر به فرد داشته و نوع خاصی از غذاها را سرو می کند. این یعنی شما در بازی Cooking Crush – Cooking Games یک سفر پرماجرا و مهیج از دستورپخت ها و انواع غذاهای خوشمزه خواهید داشت. مثل تمام بازی های مشابه، در بازی کراش آشپزی هم شما باید مدیریت زمان ذاشته باشید. به محض شروع هر مرحله، مشتری ها به رستوران وارد شده و سفارش خود را به شما نشان می دهند. در کنار عکس سفارش مشتریان یک خط سبزرنگ دیده می شود که هرچه زمان دریافت سفارش بیشتر باشد این خط خالی تر می شود. هرچه خط کمتر شود امتیاز و پول کمتری هم از آن مشتری به دست می آورید. بنابراین باید بدانید که ملاک اصلی کسب امتیاز بیشتر در بازی Cooking Crush – Cooking Games سرعت عمل سریع و مدیریت چند منظوره سفارشات است. گرافیک رنگارنگ و طراحی های کارتونی بازی می تواند برای هرکسی با هر سلیقه ای دلچسب باشد. پس اگر به دنبال یک بازی تفننی و سرگرم کننده اما به نوع خود چالش برانگیز و مهیج هستید، Cooking Crush – Cooking Games را از اپلیکیشن برتر دانلود کنید و مدت ها سرگرم شوید.



  • تغییرات نسخه 1.6.4

    • We have wonderful news !
    • Easter is coming...
    • • Check out the new Easter Top Secret Meal event that we've added! ⏲️
    • Enjoy Cooking!
    • For any questions or suggestions: [email protected]
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران