دانلود جدیدترین نسخه Burger Shop 2

دسته بندی:

Burger Shop 2 v1.2.2 Mod – بازی تفننی و مدیریتی “برگر فروشی 2” برای اندروید تریلر نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Burger Shop 2 – Crazy Cooking Game with Robots – برگر فروشی 2: آشپزی دیوانه وار با ربات ها نام دومین قسمت از سری بازی های Burger Shop استودیوی آمریکایی GoBit Games می باشد که به صورت رایگان تولید و منتشر شده است. ما تصمیم گرفتیم تا برای اولین بار در ایران این بازی را به درخواست شما عزیزان تهیه کرده و در کنار نسخه مود شده ای از آن برای دانلود به صورت تست شده آماده سازی کنیم تا شما علاقه مندان به بازی های مدیریتی و رستوران داری از دانلود یک عنوان کم حجم اما سرگرم کننده و چالش برانگیز لذت ببرید. Burger Shop 2 – Crazy Cooking Game with Robots درست مثل همه بازی های سبک مشابه یعنی بازی های رستوران داری بوده و ویژگی های کلی آن با دیگر بازی های این سبک یکسان است. اما تفاوت های متعددی هم در این بازی وجود دارند که نمای بازی یکی از آن هاست. البته بزرگترین تفاوت Burger Shop 2 – Crazy Cooking Game with Robots با دیگر بازی های سبک مدیریتی و آشپزی در نوع و داستان آن است. این بار شما در نقش یک آشپز ماهر نیستید! این بار شما در نقش یک سرو کننده غذاها هستید. در بازی برگر شاپ 2 برعکس بازی های دیگر تمرکز اصلی روی طبخ و پخت و پز غذاها نیست! غذاها همگی از نوع فست فود بوده و توسط یک سیستم خودکار پخته می شوند! این سیستم یک دستگاه رباتی است که تعداد مشخصی غذا مثل تخم مرغ، برگر، بیکن، نان توست و انواع و اقسام دیگر غذاها را آماده کرده و به وسیله یک سیستم حرفه ای از طریق یک مسیر خودکار برای شما ارسال می کند تا شما خیلی سریع طبق سفارش مشتریان آن ها را آماده کرده، داخل ظرف قرار داده و به مشتریان تحویل دهید!

در Burger Shop 2 – Crazy Cooking Game with Robots این عکس العمل سریع شماست که به چالش کشیده می شود. با شروع مراحل بازی مشتریان به سراغ شما می آیند. مراحل اول ساده و به نوعی تمرینی هستند. هر مشتری بعد از اینکه وارد بخش سفارش دهی می شود، سفارش خود را به شما اعلام می کند. این سفارش به صورت تصویری بالای سر هر مشتری نمایش داده می شود. وظیفه شما این است که از اول از همه یک ظرف بردارید و سپس تمام اقلام موجود در سفارش هر یک مشتری را از دستگاه برداشته و داخل ظرف قرار دهید و پس از پایان، ظرف را به مشتری تحویل دهید. در کنار این بخش ها، قسمت های جالب دیگری نیز در بازی Burger Shop 2 – Crazy Cooking Game with Robots وجود دارد که آن ها نیز همگی به سیستم های آشپزی رباتیک ربط دارند. برای مثال یک دستگاه برای ساخت نوشیدنی ها وجود دارد و دستگاهی دیگر برای توست کردن تعبیه شده است. وظیفه اصلی شما باید آماده کردن هرچه سریع تر سفارشات برای مشتریان باشد. هرچه زمان کمتری را صرف آماده سازی این سفارش ها کنید امتیاز و پول بیشتری نیز دریافت می کنید. در ادامه نیز می توانید با پول های به دست آمده آیتم های مختلفی خریداری کرده و بخش های متنوع بازی را ارتقاء دهید. Burger Shop 2 – Crazy Cooking Game with Robots همینک به همراه یک نسخه مود شده از سرورهای اپلیکیشن برتر آماده دانلود است. قابل ذکر است که بازی برگر فروشی 2 تا به امروز بیشتر از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا از گوگل پلی دانلود شده است و امتیاز فعلی آن امتیاز 4.7 از 5.0 است.



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران