دانلود آخرین نسخه ــ پازل و فکری Cats in Time

دسته بندی:

Cats in Time v1.4767.2 Mod – بازی فکری سفر گربه ها در زمان مخصوص اندروید نسخه معمولی نسخه مود (باز بودن همه سطوح) به صورت جداگانه تست شده با اجرای کاملا افلاین

Cats in Time – Relaxing Puzzle Game نام یک بازی در ژانر پازل و فکری است که توسط استودیو بازی سازی PINE STUDIO برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. Cats in Time – Relaxing Puzzle Game ایده بسیار ساده ای دارد اما همین ایده ساده باعث شده تا این بازی به یکی از بهترین بازی های حال حاضر مارکت اندروید تبدیل شود و مورد توجه و استقبال بسیاری از گیمر ها و منتقدان در سراسر جهان قرار بگیرد. این بازی شما را وارد جهان بزرگ خودش می کند و در ۲۵ لوکیشن و ۶ عصر زمانی از شما می خواهد در دیامورا های ۳ بعدی کاوش کنید و گربه های گمشده را پیدا کنید. هر کدام از گربه ها در یک جایی پنهان شده اند و شما باید با حل کردن پازل ها سعی کنید تمام آنها را پیدا کنید. Cats in Time – Relaxing Puzzle Game از یک خط داستانی بسیار جالب هم بهره می برد. داستان بازی در مورد پروفسور Tim Edger است. او بالاخره توانسته به تکنولوژی ساخت ماشین زمان دست پیدا کند و یک ماشین زمان بسازد. زمانی که پروفسور ماشین زمان خودش را به شما نشان می دهد، گربه های بازیگوشش وارد آن می شوند و به صورت اتفاقی ماشین زمان را فعال می کنند. حالا گربه ها در جایی از زمان و فضا گم شده اند. پروفسور که از این ماجرا بسیار ناراحت شده بود از شما می خواهد که با استفاده از ماشین زمان دنبال گربه هایش بروید و آنها را پیدا کنید.

همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم، Cats in Time – Relaxing Puzzle Game دارای لوکیشن های مختلفی است. این لوکیشن ها شامل یونان باستان، نیویورک قرن ۲۰ میلادی، و حتی توکیو آینده می شوند. هر عصر زمانی دارای ۴ لول است که در مجموع ۲۴ لول کمپین این بازی را می سازند. در هر لول هم شما باید ۱۰ گربه را پیدا کنید تا بتوانید آن لول را تکمیل کنید و به لول بعدی بروید. بعضی از گربه ها به راحتی پیدا می شوند اما برای پیدا کردن بعضی از آنها باید پازل های مختلفی را حل کنید. در حالی که اکثر پازل ها راحت هستند، گه گاهی هم با پازل های دشواری رو به رو خواهید شد که شما را به چالش می کشند. اگرچه، اگر احساس کردید نمی توانید یک پازل خاص را حل کنید، می توانید از سیستم راهنمای بازی کمک بگیرید و به راحتی از آن پازل ها عبور کنید. فضای گرافیکی و صداگذاری های Cats in Time – Relaxing Puzzle Game هم واقعاً فوق العاده هستند و اتمسفر دوست داشتنی و لذت بخشی را برای این بازی ایجاد می کنند. شایان ذکر است که این بازی را در حالت واقعیت افزوده هم می توانید امتحان کنید. در حالت عادی می توانید صفحه نمایش دستگاه تان را بچرخانید تا محیط اطراف تان را ببینید، اما در حالت واقعیت افزوده می توانید وارد محیط شوید و احساس واقعی قدم گذاشتن در محیط اطراف تان را تجربه کنید. روی هم رفته، باید گفت این بازی از هر لحاظ یک بازی تمام عیار است و بدون شک ما آن را پیشنهاد می کنیم. Cats in Time – Relaxing Puzzle Game توانسته امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همین حالا می توانید این بازی را از طریق سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.4767.2

    • Cats in Time is coming out on Google Play Pass!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران