دانلود آخرین نسخه Knife Shoot Club

دسته بندی:

Knife Shoot Club v1.5 Mod – بازی آرکید سرگرم کننده “باشگاه پرتاب چاقو” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (دریافت جوایز بدون دیدن تبلیغات) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Knife Shoot Club – باشگاه پرتاب چاقو نام یک بازی ساده اما سرگرم کننده و جالب در سبک عناوین تفننی (Casual) است که به شکل رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای برای دستگاه های اندرویدی به انتشار رسیده است. این بازی توسط استودیوی بی نام و نشانی با عنوان Big News Game طراحی و توسعه یافته است. اپلیکیشن برتر برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به معرفی و عرضه این بازی در سطح وب کرده و آخرین نسخه آن را در کنار یک نسخه مود شده تدارک دیده است و آن را به شکل رایگان و تست شده خدمتتان ارائه می کند. Knife Shoot Club از جمله بازی هایی است که به خاطر حجم کم و گرافیک بهینه شده می تواند طرفداران زیادی داشته باشد. درواقع به خاطر این ویژگی ها، این بازی می تواند روی دستگاه های ضعیف تر هم اجرا شده و برای تجربه آن نیازی به داشتن دستگاه های گران قیمت نباشد. در ادامه با اپلیکیشن برتر همراه باشید تا با همدیگر نگاهی به جزئیات بیشتری از این بازی زیبا بی اندازیم و آن را بیشتر بشناسیم.

Knife Shoot Club یک بازی تفننی است که با توجه به نام آن می تواند ماهیت آن را متوجه شد. نام بازی باشگاه پرتاب چاقو است و این یعنی شما قرار است در این بازی با پرتاب چاقو و کسب امتیازهای بهتر سر و کار داشته باشید. در این بازی شما یک هدف اصلی دارید و آن هم پرتاب چاقو به سمت یک صفحه گرد و گردان چوبی با طرح های مختلف است. نزدیک ترین ورزش به این بازی شاید ورزش دارت باشد چرا که ویژگی های آن بسیار شبیه به Knife Shoot Club است. تفاوت اصلی بین این دو در نوع امتیازگیری و حالت گردان اهداف است. هدف های شما با سرعت مشخصی روی این صفحه چرخان در حال چرخیدن به صورت 360 درجه هستند. شما باید با زمان بندی دقیق و دقت بالا اقدام به پرتاب چاقو به سمت هدف کنید. در هر مرحله از بازی اهداف مشخصی وجود دارند که هرکدام امتیاز خاصی دارند. شما نباید چاقوهای دیگر یا موانع معین شده را هدف بگیرید و می بایست روی اهداف اصلی تمرکز داشته باشید. با هرچه بیشتر رد کردن مراحل، درجه سختی بازی هم افزایش پیدا می کند. بعد از هر 5 مرحله عادی، یک مرحله ویژه با عنوان Boss Level وجود دارد که امتیاز به مراتب بیشتری دارد و البته چالش برانگیزتر و سخت تر هم خواهد بود. بازی Knife Shoot Club یک بازی سرگرم کننده و تفننی است که می تواند نه تنها مدت ها شما را سرگرم کند بلکه شما را به چالش جذابی هم دعوت کند که به نوبه خود بسیار قابل توجه است. در بازی Knife Shoot Club می توانید جوایز گوناگون را به دست بیاورید و امتیازهای بهتری در بازی به ثبت برسانید. آیا توانایی تبدیل شدن به یک چاقو باز ماهر را دارید؟ اگر می خواهید توانایی های خود را محک بزنید همین حالا آخرین نسخه Knife Shoot Club را به شکل رایگان از بخش دانلودباکس اپلیکیشن برتر دریافت کنید.

توجه : بازی فقط روی گوشی های با پردازنده 64 بیتی [arm64-v8a] نصب می شود.



  • تغییرات نسخه 1.5

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران