دانلود نسخه جدید TCOTT برای اندروید

دسته بندی:

Take Control of the Tower Mod – بازی تفننی سرگرم کننده کنترل برج مراقبت اندروید نسخه معمولی نسخه مود (باز بودن همه سطوح در دومین اجرا) به صورت جداگانه تست شده با اجرای افلاین

Take Control of the Tower نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی Luchtverkeersleiding Nederland برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. Take Control of the Tower یک بازی اعتیاد آور تفننی عالی و مناسب برای تمام رده های سنی و بسیار ایده آل برای وقت گذرانی و پر کردن اوقات فراغت است. در این بازی، شما کنترل یک برج مراقبت را به عهده می گیرید و وظیفه دارید هواپیما ها را هدایت کنید تا به سلامت روی باند های فرودگاه فرود بیایند. ساختار بازی یک ساختار بسیار ساده و مرحله ای است. مرحله ها به صورتی طراحی شده اند که در ابتدا ساده باشند و رفته رفته دشوار شوند و شما را با چالش های بیشتری رو به رو کنند. کلیت گیم پلی بازی و قوانین آن هم بسیار ساده است. در هر مرحله شما باید تعداد مشخصی از هواپیما را که بازی برای شما تعریف می کند هدایت کنید و آنها را روی باند های فرودگاه فرود بیاورید. برای این کار هم تنها کافی است باند های باز فرودگاه را شناسایی کنید و با انگشت خودتان مسیر پروازی هواپیما ها را تا باند فرود مشخص کنید و باقی کار را به عهده خود هواپیما و خلبان آن بگذارید. بنابراین، اگر از بازی های برج مراقبت هواپیما خوشتان می آید و دوست دارید یکی از بازی های جدید در این سبک را امتحان کنید و اوقات فراغت تان را پر کنید، Take Control of the Tower می تواند یک انتخاب بسیار عالی برای شما باشد!

همانطور که پیش تر هم به آن اشاره ای داشتیم،‌ Take Control of the Tower در ابتدا به شما سخت نمی گیرد و مراحل ابتدایی آن بسیار ساده هستند، اما رفته رفته این بازی دشوار و دشوار تر می شود و شما را با چالش های جدیدی رو به رو می کند. در مراحل ابتدایی شما باید تعداد کمی هواپیما را روی باند فرود هدایت کنید اما در مراحل بالاتر باید همزمان چندین هواپیما را روی باند فرود هدایت کنید و یک ترافیک هوایی بسیار سنگین را مدیریت کنید. مهارت های شما آنجایی تست می شوند که هم هواپیما ها زیاد می شوند و هم باند فرود ها پشت سر هم باز و بسته می شوند و شما با یک هرج و مرج و شلوغی به سختی قابل کنترل مواجه می شوید. درمیان این همه هرج و مرج و شلوغی، شما باید تمام هواپیما ها را روی باند های فرود هدایت کنید و همزمان مراقب باشید که هیچ برخورد هوایی ای بین هواپیما ها اتفاق نیفتد چون در این صورت گیم اور می شوید و مجبور می شوید مرحله ای که در آن هستید را مجدداً از ابتدا شروع کنید. همچنین، هر از چند گاهی دسته هایی از پرنده ها هم به سمت هواپیما های شما می آیند که اگر به هواپیما ها برخورد کنند موتور های آنها را از کار می اندازند. در این زمان،‌ برج مراقبت یک پیام هشدار به شما می فرستد که شما باید به صورت دستی کنترل هواپیما ها را به عهده بگیرید و آنها را از میان دسته های هواپیما ها عبور دهید. روی هم رفته، باید گفت Take Control of the Tower چالش های خوبی را به شما ارائه می دهد و در مجموع می تواند یک تجربه تفننی منحصر به فرد و یونیک را برای شما به ارمغان بیاورد که ما هم قطعاً پیشنهادش می کنیم. Take Control of the Tower با 1.000.000 دانلود در مارکت اندروید امتیاز 4.1 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص داده است و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همین حالا می توانید این بازی را در انتهای همین مطلب دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 4.1.2

    • Learn to deal with situations that air traffic controllers face
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران