نسخه آخر و کامل Stickman Pirate برای موبایل

دسته بندی:

Stickman Pirates Fight v1.9 Mod – بازی اکشن و مبارزه ای “نبرد دزدان دریایی” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Stickman Pirates Fight – نبرد دزدان دریایی بازی فانتزی و مبارزه ای دیگری از استودیوی PhanGia سازنده عناوینی مثل Stickman Ninja – 3v3 Battle Arena است که در سبک عناوین اکشن از دسته بازی های آرکید به انتشار رسیده و در گوگل پلی در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. اپلیکیشن برتر یک بار دیگر نیز برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به معرفی و انتشار یک بازی دیگر در سطح وب کرده و آخرین نسخه آن را همراه با یک نسخه مود انحصاری برای شما عزیزان تدارک دیده است. استودیوی PhanGia که با الگوبرداری از شرکت های بازی سازی مشابهی مثل PHOENIX GLOBAL اقدام به طراحی و ساخت بازی می کند، سومین بازی خود یعنی Stickman Pirates Fight را نیز در سبکی مشابه تولید و منتشر کرده است. باید گفت که این بازی تقلیدی از بازی مشابهی با نامی شبیه به آن یعنی Stickman Hero – Pirate Fight است که توسط استودیوی Studio NoGame منتشر شده بود. درواقع می توان گفت که PhanGia تلاش کرده تا با الگوبرداری از چند بازی معروف در این زمینه یک اثر تکامل یافته تر ساخته باشد. اگرچه که نمی توان این مسئله را تأیید کرد اما باید گفت که این استودیوی نوپا در مجموع توانسته بازی خوش ساختی بسازد. در ادامه با اپلیکیشن برتر همراه باشید تا بیشتر با ویژگی های این بازی آشنا شویم.

بازی Stickman Pirates Fight یک بازی آرکید-اکشن در سبک مبارزه ای است. در این بازی شما در دنیایی خیالی و فانتزی در نقش قهرمانانی سرسخت خواهید بود که در میدان های نبرد برای ثابت کردن برتری خود با دیگر رقبا وارد مبارزه می شوند. تمام بخش های بازی به نبردهای بین شخصیت های بازی خلاصه می شود و این یعنی در این عنوان هیچ داستان یا محتوای ماجراجویانه خاصی وجود ندارد و این بازی صرفاً یک اثر اکشن و تفننی قلمداد می شود. شما می توانید شخصیت های مختلفی که در این بازی هستند را انتخاب کنید. بدیهی ست که هر شخصیت ویژگی ها و خصوصیت های مخصوص به خود را دارد. با مهارت های انحصاری هر شخصیت می توانید حرکات اکشن و رزمی زیبایی خلق کنید. اینکه کدام شخصیت مناسب تر است به نوعی به سلیقه شما مربوط خواهد بود چرا که توسعه دهندگان بازی سعی کرده اند تا تنوع خوبی در بین شخصیت ها ایجاد کنند. با این حال از نظر ظاهر تفاوت آن چنان زیادی بین این مبارزان دیده نمی شود و اکثر این تفاوت ها در رنگ بندی ها خلاصه شده است. در مجموع می توان گفت که بازی Stickman Pirates Fight عنوانی سرگرم کننده است که می تواند علاقه مندان به بازی های مبارزه ای به خصوص بازی های فانتزی را تا حد قابل قبولی راضی نگه دارد. اگر شما هم جزو این دسته از بازیکنان هستید همین حالا از دانلودباکس اپلیکیشن برتر آخرین نسخه این بازی را دانلود کرده و روی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید. همچنین می توانید با دیدن ویدئوی تریلر معرفی و تصاویر اسکرین شات بازی بیشتر با ویژگی های کلی Stickman Pirates Fight آشنا شوید.



  • تغییرات نسخه 1.9

    • - Add new heroes
    • - Fix some minor bugs
    • - Optimize game performance
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران