دانلود بازی ــ ورزشی Football Clash

دسته بندی:

Football Clash – Mobile Soccer Mod – بازی فوتبال کلش – بازی موبایلی فوتبال اندروید نسخه معمولی نسخه مود (سکه بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Football Clash – Mobile Soccer نام یک بازی در ژانر ورزشی است که توسط استودیو بازی سازی Volt Games برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. بازی های فوتبالی از قدیم و الایام همیشه مورد توجه گیمر ها بوده اند و این بازی ها همیشه در همه رده های سنی،‌ چه در میان دختر ها و چه در میان پسر ها، طرفداران زیادی داشته اند. در حالی که بازی های فوتبالی موبایلی قابل قیاس با بازی های فوتبالی کنسول های اصلی گیمینگ نیستند، در عین حال این بازی ها هم به نوبه خودشان سرگرم کننده هستند. یکی از سرگرم کننده ترین بازی های فوتبالی موبایلی هم بازی های سبک “ضربه کاشته” یا “Free Kick” هستند که Football Clash – Mobile Soccer دقیقاً یک بازی در همین سبک است. در این بازی، شما به عنوان یک بازیکن فوتبال وارد زمین های فوتبال مختلف می شوید و سعی می کنید مهارت های ضربه کاشته زدن خودتان را به نمایش بگذارید. هرچه بتوانید گل های بیشتری بزنید، امتیاز و پاداش بیشتری به دست می آورید و می توانید کاراکتر خودتان را ارتقاء‌ دهید و مهارت هایش را بهبود ببخشید تا بتوانید ضربات کاشته بهتری بزنید. بنابراین، اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که برای بازی های فوتبالی سر و دست می شکند و قصد دارید یک بازی خوب فوتبالی موبایلی در سبک ضربه کاشته را امتحان کنید، Football Clash – Mobile Soccer بدون شک می تواند رضایت شما را جلب کند و یک بازی عالی برای سرگرم کردن شما در اوقات فراغت تان باشد!

Football Clash – Mobile Soccer چیز اضافه ای ندارد و تقریباً همه چیز این بازی در ضربه کاشته زدن خلاصه می شود. ضربه کاشته ها دارای چالش های زیادی هستند که هر بار مهارت های شما را به روش های مختلف تست می کنند. گاهی اوقات ضربه کاشته ها آسان هستند و شما می توانید به راحتی با یک شوت مستقیم گل بزنید. اما گاهی اوقات هم ضربه کاشته ها آسان نیستند و برای اینکه گل بزنید باید دروازه را خوب ببینید، دیوار دفاعی را در نظر بگیرید، و شوت های تکنیکی و کات دار روانه دروازه ها کنید. علاوه بر کمپین بازی که به صورت آفلاین است، بازی دارای یک بخش تورنومت و رویداد های آنلاین هم می باشد که گیمر ها می توانند به راحتی به اینترنت متصل شوند و مهارت های ضربه کاشته زدن خودشان را با دیگر گیمر ها از سرتاسر جهان به چالش بکشند. علاوه بر یک گیم پلی خوب، Football Clash – Mobile Soccer دارای یک فضای گرافیکی کارتونی بسیار زیبا و دوست داشتنی هم می باشد و از صداگذاری های تحسین برانگیزی استفاده می کند. زمین های بازی متنوع هستند و طراحی هنری خوبی دارند. کاراکتر های بازی شامل کاراکتر های معروفی مثل کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، هری کین، و … هستند و علاوه بر این امکان شخصی سازی کاراکتر ها هم برای گیمر ها وجود دارد که در نوع خودش جالب است. صداگذاری های بازی هم برای یک بازی موبایلی با این حجم کم واقعاً قابل تحسین هستند و توانسته اند جذابیت های این بازی را چند برابر کنند. Football Clash – Mobile Soccer توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 0.82

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید Idle Eleven برای اندروید

دانلود نسخه جدید Idle Eleven برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران