نسخه جدید و آخر Space Decor Houseboat برای اندروید

دسته بندی:

Space Decor : Luxury Yacht Mod – بازی دکور فضای خانه: قایق تفریحی لاکچری اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Space Decor : Luxury Yacht نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی ZYMOBILE LIMITED برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. ZYMOBILE LIMITED یکی از استودیو های بازی سازی معروف مارکت اندروید است که اکثر گیمر ها این استودیو بازی سازی را با مجموعه بازی های Space Decor می شناسند. این مجموعه پیش از این بازی های Space Decor : Villa، Space Decor:Dream Home Design، Space Decor : Island، Space Decor : Mansion را برای گیمر ها عرضه کرده بود و حالا هم بازی جدیدش یعنی Space Decor : Luxury Yacht را برای گیمر ها عرضه کرده است. درست مثل بازی های قبلی، این بازی هم ساختار مرحله‌ ای-امتیازی دارد. شما یک طراح دکوراسیون هستید که باید تلاش کنید به یکی از طراحان دکوراسیون بزرگ و معروف در سطح جهان تبدیل شوید. برای اینکه به این هدف خودتان برسید، باید پروژه های مختلف طراحی دکوراسیون را به عهده بگیرید و آنها را با موفقیت به سرانجام برسانید تا بتوانید خودتان را به عنوان یک طراح دکوراسیون کاربلد مطرح کنید. اما تفاوتی که این بازی با بازی های قبلی این مجموعه دارد این است که این بار طراحی های شما مربوط به طراحی دکوراسیون داخلی خانه نیست و شما باید پروژه های طراحی دکوراسیون قایق های تفریحی را به عهده بگیرید. بنابراین، اگر به بازی های سبک طراحی دکوراسیون داخلی علاقه دارید و از طرفداران بازی های Space Decor هستید و قصد دارید یکی از جدیدترین بازی های این مجموعه فوق العاده را تجربه کنید، Space Decor : Luxury Yacht قطعاً می تواند یک بازی سرگرم کننده برای شما باشد!

در Space Decor : Luxury Yacht هم برای انجام پروژه های طراحی دکوراسیون داخلی باید پازل های “جورچین” یا همان “Match 3” را حل کنید. پازل های Space Decor : Luxury Yacht هم مطابق روال مرسوم بازی های مجموعه Space Decor حالت تفننی دارند و به راحتی حل می شوند. برای حل کردن پازل ها تنها کافی است تعداد ۳ آیتم مشابه و همرنگ را در کنار هم قرار دهید تا با هم جور شوند و حذف شوند. در صورتی که آیتم های بیشتری را با هم حذف کنید و آنها را در پترن های مشخص که بازی برای شما تعیین میکند حذف کنید، بوستر به دست می آورید و می توانید با بوستر ها راحت تر آیتم ها را حذف کنید و پازل ها را سریع تر حل کنید و به مراحل بعدی بروید. آیتم های طراحی دکوراسیون قایق های تفریحی هم از نظر تنوع خوب هستند و شما در بازی به انواع و اقسام آیتم ها جهت زیبا سازی قایق های تفریحی مثل انواع استخر ها، مبلمان، لوازم شنا، و … دسترسی خواهید داشت که در نوع خودشان جالب و البته بسیار یونیک هستند. علاوه بر یک گیم پلی عالی، Space Decor : Luxury Yacht دارای یک فضای گرافیکی بسیار زیبا و مثال زدنی هم می باشد و از یک فضاسازی مدرن و سه بعدی و وقعگرایانه بهره می برد که بسیار تحسین برانگیز است. صداگذاری های بازی هم در مجموع خوب هستند و می توانیم برای صداگذاری ها هم نمره قابل قبولی در نظر بگیریم. Space Decor : Luxury Yacht تا لحظه نگارش این متن بیش از 500.000 بار دانلود شده است و توانسته امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را از میان آراء گیمر ها در مارکت اندروید به دست بیاورد. تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت این بازی محبوب و پرطرفدار را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همین حالا می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دریافت کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.0.3

    • 60 levels
    • 1 rooms
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران