آخرین نسخه ــ موقعیت یاب و GPS izi.TRAVEL

دسته بندی:

Izi.TRAVEL: Get Audio Tour Guide & Travel Guide v7.1.0.498 دسترسی به یک تور لیدر شخصی در اندروید نسخه پرمیوم برنامه با دسترسی به تمامی قابلیت ها

سفر یکی از تفریحات پر طرفدار است و اکثر افراد حداقل یک بار در سال سفر می کنند. در سفر انسان با فرهنگ های جدید، غذا های محلی، آداب و رسوم و اخلاق مردمان سایر نقاط آشنا شده و به تجربیات و درک او از زندگی افزوده می گردد. یکی از راه های مرسوم برای سفر رفتن، استفاده از تور های گردشگری است. در این تور ها، شرکت های توریستی، به صورت دسته جمعی عده ای از متقاضیان را برای گردش در یک شهر، منطقه یا کشور به مقصد برده و با یک برنامه مشخص از مکان های دیدنی و توریستی موجود در آن جا بازدید می کنند. وجود یک تور لیدر در این سفر ها لازم است و وظیفه او علاوه بر مدیریت مسافران، ارائه اطلاعات درباره تمامی مکان های مورد بازدید است. این اطلاعات می تواند در لذت ما از سفر بسیار مفید و موثر باشد. ضمن این که در کنار لذت بردن از محیط، به دانسته هایمان نیز افزوده می شود. وقتی که بدون تور سفر می کنیم، از این اطلاعات و داشتن تور لیدر محروم هستیم و مجبور هستیم با جستجو در اینترنت به اطلاعات مربوط به هر مکان گردشگری دست پیدا کنیم که این کار لذت واقعی سفر را از آن می گیرد. خبر خوش این که لازم نیست حتما برای سفر های خود تور لیدر داشته باشید، با نصب اپلیکیشنی که امروز خدمت شما معرفی می کنیم می توانید در هر جاذبه توریستی به اطلاعات آن و راهنمایی های لازم به صورت صوتی دسترسی داشته باشید. Izi.TRAVEL: Get Audio Tour Guide & Travel Guide عنوان یک اپلیکیشن راهنمای صوتی سفر و یک تور لیدر شخصی، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Informap Technology Center توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه با استفاده از GPS مکانی که شما در آن قرار دارید را شناسایی کرده و مطالب مربوط به آن جا را نمایش می دهد. این برنامه اطلاعات مکان های تاریخی، موزه ها و … را از 2250 شهر از 102 کشور جهان و به 58 زبان در اختیار شما قرار می دهد. محتوای این برنامه توسط تورلیدر های محلی حرفه ای با کیفیت بسیار بالا تولید می شود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Izi.TRAVEL: Get Audio Tour Guide & Travel Guide اندروید :

  • امکان جستجو با شهر، کشور، قسمتی از نام مکان و ….
  • قابلیت بوکمارک کردن راهنمایی سفر های دلخواه برای داشتن سفری برنامه ریزی شده
  • نمایش مسیر تور با ایستگاه ها
  • قابلیت دانلود و ذخیره فایل های صوتی برای گوش دادن به صورت آفلاین
  • قابلیت اشتراک گذاری نقاط گردش تور با دوستان
  • امکان اسکن کد QR آثار در موزه ها و دریافت اطلاعات هر اثر

اپلیکیشن Izi.TRAVEL: Get Audio Tour Guide & Travel Guide با بیش از 1.000.000 دانلود در گوگل پلی و کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه پرمیوم این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 7.1.0.498

    • It is a bug-fix release.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود جدیدترین نسخه Snapp

دانلود جدیدترین نسخه Snapp

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران