دانلود ــ استراتژیک Warlings 2: Total Armageddon

دسته بندی:

Warlings 2: Total Armageddon v2.2.3 Mod – بازی اکشن و استراتژیکی “جنگجوها 2” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (طلا و الماس نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Warlings 2: Total Armageddon – جنگجوها 2: آخرالزمان تمام عیار دومین بازی از سری بازی های Warlings از استودیوی 17th Pixel Poland کشور لهستان است که در قالب یک بازی رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای به انتشار رسیده و در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. Warlings 2: Total Armageddon با اقتباس از سری بازی های محبوب Worms ساخته شده و ویژگی هایی بسیار نزدیک به این بازی دارد. حتی از نظر محتوای داستانی هم باید گفت که بازی Warlings 2: Total Armageddon مثل فرانچایز Worms داستان خاصی ندارد و به نبردهایی بین موجوداتی خاص مربوط است. نوع طراحی ها، روند گیم پلی و شخصیت پردازی ها شباهت از بازی های مدرن Worms الگوبرداری شده است. اما این بدین معنی نیست که این بازی یک عنوان بدساخت بوده و هویتی ندارد. 17th Pixel Poland با ارائه یک بازی خوش ساخت و ویژگی های متعدد این عنوان را به یک بازی منحصر به فرد تبدیل کرده که حتی سطح هیجان و جذابیت آن برای خیلی از بازیکن ها بیشتر هم است. در ادامه با اپلیکیشن برتر در معرفی و بررسی کلی این بازی همراه باشید.

Warlings 2: Total Armageddon یک بازی ترکیبی است. سازنده بازی این عنوان را در دسته اصلی استراتژی عرضه کرده و زیردسته هایی همچون تفننی (Casual) را نیز برای آن در نظر گرفته است. از جذابیت های این بازی می توان به دو بخش اصلی آن یعنی بخش آفلاین (تک نفره) و بخش آنلاین (چند نفره – Multiplayer) اشاره کرد که به صورت رقابت های PvP انجام می شود. در این بازی شما در نقش موجوداتی به ظاهر بامزه اما خشن و خطرناک هستید. این موجودات جنگجویانی ماهر هستند که در میدان نبرد برای جنگ با نیروهای دشمن به کار گرفته می شوند. شما می توانید شخصیت های مختلفی را از بین 8 کلاس متنوع مثل سربازهای عادی، خلبان ها، ژنرال ها و … را انتخاب کرده و یک گروه مبارزه تشکیل دهید. همچنین در این بازی نزدیک به 40 نوع سلاح گوناگون وجود دارد که هر کدام قابلیت ارتقاء یافتن را نیز دارا هستند. در Warlings 2: Total Armageddon تعداد 18 نقشه با 6 تم متفاوت وجود دارد که باعث می شود روند بازی تکراری و کلیشه ای نباشد. شما این امکان را دارید تا با شرکت در بخش آنلاین و نبرد با دیگر بازیکنان در سراسر دنیا اقدام به کسب رتبه کنید و در لیدربورد جهانی بازی شرکت کنید. اگر هم مایل به این کار نیستید می توانید در بخش آفلاین بازی، با هوش مصنوعی به رقابت بپردازید و در سه درجه سختی راحت، معمولی و دشوار توانایی های خود را به چالش بکشید. بازی Warlings 2: Total Armageddon با حجم مناسب و ویژگی های متعددی که دارد می تواند حسابی شما را سرگرم کند. گرافیک کارتونی و بهینه سازی شده بازی باعث شده تا بتوان آن را روی تقریباً اکثر دستگاه های اندرویدی اجرا کرد. برای اینکه بیشتر با این عنوان آشنا شوید می توانید نگاهی به ویدئوی تریلر معرفی و یا تصاویر اسکرین شات آن بی اندازید و سپس در صورتی که مایل به دانلود بازی بودید از قسمت دانلودباکس اپلیکیشن برتر آخرین نسخه اش را به شکل معمولی یا مود شده دریافت کنید.

توجه : در نسخه مود بازی با ورود هر رروز به بازی مقدار زیادی طلا و الماس دریافت می کنید!



  • تغییرات نسخه 2.3.3

    • 1. New unit: Protector
    • 2. Lighthouse map reworked
    • 3. Even more Xiaomi Bluetooth fixes..
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود جدیدترین نسخه DefendTheTower

دانلود جدیدترین نسخه DefendTheTower

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران