جدیدترین نسخه Atomic Fighter Bomber

دسته بندی:

Atomic Bomber Fighter Pro v1.26 Free – بازی آرکید جالب بمب افکن اندروید نسخه اصلی نسخه پولی و خریداری شده به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Atomic Bomber Fighter Pro بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای آرکید از استودیوی بازی سازی Top Secret Developments برای اندروید است که در دو نسخه رایگان و پولی در گوگل پلی عرضه شده است به طوری که نسخه پولی اش با قیمت 1.99 دلار عرضه شده و ما به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران نسخه پولی و رایگان ان را به صورت جداگانه تقدیم تان کنیم! با نصب Atomic Bomber Fighter Pro برروی دستگاه اندرویدی تان ؛ یک بازی هواپیمایی جالب با گرافیک دو بعدی بسیار ساده و در عین حال زیبا شبیه به بازی های قدیمی را تجربه خواهید کرد! با موجی از تانک ها، نفربرها، ضد هوایی ها، راکت اندازها، هلی کوپترهای آتش بار و جنگنده های دشمن در نبردی نابرابر روبرو می شوید و با استفاده از سلاح هایی همچون توپ دستی، بمب، راکت های معمولی، راکت های حساس به حرارت و حتی بمب اتم نابودشان کنید! فکر می کنید این جنگ جهانی سوم است!؟ هر چه که باشد شما یک خلبان وطن پرست هستید و باید از کشورتان دفاع کنید و از بمباران لذت ببرید! اگر از دوستداران بازیهای کم حجم و آرکید اندروید هستید که علاوه بر طراحی جالب دارای گیم پلی اعتیاداوری باشد به هیچ وجه Atomic Bomber Fighter Pro را از دست ندهید!

بازی Atomic Bomber Fighter Pro میلیون ها بار توسط کاربران سراسر جهان از گوگل پلی دانلود و خریداری شده و ما امروز در اپلیکیشن برتر جدیدترین نسخه آن “رایگان و پولی” را به صورت جداگانه برای دانلود عرضه کرده ایم و می توانید ان را با یک کلیک دریافت بکنید! از ویژگی های کلی بازی Atomic Bomber Fighter Pro نیز می توان به مواردی چون امکان انتخاب هواپیمای خود از بین 4 هواپیمای جنگی مختلف ؛ امکان ارتقای سلاح های هواپیمایتان ؛ امکان شرکت در نبردهای هوایی با جنگنده ها و هلی کوپترهای آتش بار دشمن ؛ شبیه سازی عالی انفجارهای معمولی و اتمی ؛ امکان رقابت با کاربران دیگر برای به دست آوردن بالاترین امتیاز و به طور کلی ساخت عالی اش اشاره کرد. برای دانلود با ما همراه شوید !

نکات تکیمیلی : شاید با خودتان بپرسید چه فرقی بین مود و اصلی وجود دارد ؛ در نسخه پولی و خریداری شده هیچ تبلیغی وجود ندارد و همه سلاح ها، سیاره ها، نقشه ها و … در دسترس هستند.

تغییرات نسخه ی v1.26 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران