دانلود آخرین نسخه استراتژیک World War Defense

دسته بندی:

World War Defense v1.0.36 Mod – بازی استراتژیکی و برج دفاعی “نیروهای دفاعی جنگ حهانی” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول و الماس بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

World War Defense – نیروهای دفاعی جنگ جهانی بازی دیگری از استودیوی روسی Cantalooza Games LLC است که قبلاً با نام stereo7 games شناخته میشد است. این بازی به شکل رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای عرضه شده است. این استودیو که به صورت انحصاری روی ساخت بازی های موسوم به برج دفاعی (Tower Defense) فعالیت می کند تا به امروز عناوین محبوب و خوش ساخت زیادی مثل Steampunk Syndicate 2 ، Steampunk Syndicate و Steampunk Defense و Camp Defense را منتشر کرده است. به نظر می رسد استودیوی Cantalooza Games LLC قصد دارد تا با به دست آوردن هرچه بیشتر سهم بازی های سبک برج دفاعی خود را به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این نوع بازی ها تبدیل کند. اگرچه که ماهیت تمامی این بازی ها یکسان و مشابه است اما رویکردهای متنوعی در ساخت و طراحی آن ها به کار برده شده است که همین مسئله باعث شده تا هرکدام از این بازی ها جایگاه خاص خود را داشته باشند. در این مطلب از سایت اپلیکیشن برتر تصمیم داریم تا شما عزیزان را با یکی دیگر از بازی های منتشر شده در سبک TD آشنا کنیم و آخرین نسخه اش را به شکل معمولی و مود شده برای شما دوستان ارائه کنیم. پس اگر از دوست داران این قبیل بازی ها هستید با اپلیکیشن برتر در ادامه همراه باشید.

World War Defense یک بازی ساده و سرگرم کننده در سبک بازی های برج دفاعی از دسته عناوین استراتژی است. این بازی به دنبال موفقیت بازی های مشابه قبلی که توسط همین توسعه دهنده منتشر شده بودند طراحی و عرضه شده است و با همان زبان طراحی و ویژگی های همیشگی این بازی ها تولید شده است. مثل اکثر بازی های دیگر در این زمینه، World War Defense نیز داستان خاصی ندارد و به طور کل یک بازی داستانی محسوب نمی شود. کلیت ماجرایی بازی به جنگی بزرگ مربوط است که در آن شما وظیفه دارید از پایگاه نظامی خود که در نزدیکی مقر فرماندهی اصلی شما قرار دارد دفاع کنید. دشمن در تلاش برای رسیدن به مقر فرماندهی و نابود کردن تجهیزات شماست و شما باید با تمام وجود دفاع کنید. شما یک پایگاه نظامی قابل ارتقاء در اختیار دارید که می توانید با استفاده از نیروهای مختلف و تجهیزات نظامی گوناگون آن را مستحکم و قدرتمندتر کنید. مثل تمام بازی های سبک Tower Defense در بازی World War Defense نیز دشمنان شما در قالب موج های حملاتی چندتایی به سمت شما حمله می کنند. شما باید با استفاده صحیح از نیروهای مختلف و مدیریت آن ها، یک استراتژی دفاعی ترتیب دهید تا در مقابل موج های حملات دشمن مقاومت کنید. در این بازی شما می توانید نیروهای خود را در ده ها سطح ارتقاء دهید و از آیتم های متنوعی در بخش فروشگاه بازی برای پیشروی بهتر در بازی استفاده کنید. World War Defense نه تنها یک بازی ساده با طراحی های کارتونی است، بلکه یک عنوان بسیار کم حجم نیز به شمار می رود و به همین خاطر باید گفت که این بازی از آن دسته بازی هایی است که به راحتی می توان آن را روی تقریباً اکثر دستگاه های اندرویدی نصب و تجربه کرد. به منظور دانلود آخرین نسخه این بازی به شکل معمولی یا مود شده همین حالا به بخش دانلودباکس اپلیکیشن برتر بروید از طریق لینک های مستقیم سایت اقدام به دریافت بازی کنید.



  • تغییرات نسخه 1.0.36

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود جدیدترین نسخه DefendTheTower

دانلود جدیدترین نسخه DefendTheTower

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران