دانلود نسخه جدید و آخر Hop Ball 3

دسته بندی:

Hop Ball 3D v1.7.12 Mod – بازی آرکید و موزیکال “توپ پرشی” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Hop Ball 3D – توپ پرشی سه بعدی عنوانی موزیکال و آرکید دیگر از استودیوی مطرح AMANOTES PTE LTD کشور سنگاپور است که جزو معدود توسعه دهندگان بازی های موبایلی است که به صورت انحصاری روی ساخت بازی های سبک موزیک (Music) فعالیت می کند و تا کنون ده ها بازی زیبا و خوش ساخت در این سبک تولید کرده که البته اگرچه همه آن ها در سبک اصلی موزیکال هستند، اما ساختار، طراحی ها و گیم پلی متنوعی دارند. بعضی از جالب ترین و معروف ترین بازی های ساخته شده توسط AMANOTES عبارت اند از Piano Solo ، Dancing Ballz ، Infinity Run ، Beat Hopper: Bounce Ball to The Rhythm ، Magic Tiles 3 ، Dancing Road: Color Ball Run که همگی آن ها قبلاً در اپلیکیشن برتر معرفی شده بودند و شما می توانید با کلیک روی نام هر بازی به صفحه مخصوص به همان بازی بروید و آن را نیز به شکل رایگان همراه با نسخه مود شده اش دریافت کنید. در این مطلب نیز قصد داریم تا یک بازی دیگر از این استودیو در همین سبک را معرفی کنیم. با اینکه کلیت این بازی ها شباهت زیادی به هم دارند، اما در مجموع باید گفت که هر کدام به نحوی جذابیتی خاص دارند. سبک موزیک هم همیشه جزو سبک های مهیج و چالش برانگیز است و در خیلی از مواقع یک زیردسته از دسته اصلی آرکید به حساب می رود. بازی Hop Ball 3D درست مثل همه بازی های این استودیو محوریتی کاملاً موزیکال دارد و همه چیز در این بازی همراه با آهنگ های ریتمیک و زیبا در سبک های مختلف ترکیب شده است.

در بازی Hop Ball 3D شما وظیفه دارید تا حرکات یک توپ پرشی را کنترل کنید. با شروع هز مرحله از بازی، این توپ سفید رنگ شروع به حرکت به سمت جلو کرده و با پریدن روی سکوهای مختلف که هر کدام به نوعی یک نت موسیقی هستند، بازی و ریتم موسیقی را دنبال می کند. تا مادامی که این توپ روی مسیر اصلی باقی بماند، این موسیقی ها پخش می شوند و به محض اینکه از مسیر خارج شده و موفق به فرود روی یکی از سکوها نشود شما بازنده خواهید بود. هدف اصلی بازی کنترل و هدایت این توپ در طول هر مرحله به سمت جلو است. این کار با نگه داشتن انگشت روی صفحه و کشیدن به سمت چپ یا راست انجام می شود. اما اگر به دنبال کسب امتیاز و به چالش کشیدن مهارت های خود هستید، یک حالت امتیازی مجزا نیز در نظر گرفته شده است و آن هم این است که سعی کنید توپ را درست در مرکز سکوها فرود بیاورید تا امتیاز کامل (Perfect Point) را کسب کنید. این کار به ظاهر ساده است اما با سرعت گرفتن روند بازی سخت و چالش برانگیز می شود. در بازی Hop Ball 3D ده ها موسیقی معروف از سبک های مختلف به ویژه سبک پاپ و الکترونیک وجود دارد. همگی این موسیقی ها مضمونی جذاب و مهیج دارند تا ریتم سریع آن ها باعث افزایش درجه هیجان مراحل بازی شود. در بازی Hop Ball 3D می توانید در دنیاهای فانتزی و مختلف مراحل بازی را انجام دهید و حسابی خودتان را سرگرم کنید. برای دانلود آخرین نسخه این بازی به صورت معمولی یا مود شده به بخش دانلود باکس اپلیکیشن برتر مراجعه نمایید.

نکته: بازی به صورت عادی کاملاً آفلاین است اما به جز چند آهنگ اول، برای تجربه آهنگ ها و مراحل بیشتر باید آن ها را دانلود کنید. برای این کار کافیست روی هر آهنگ که می خواهید یک ضربه بزنید تا آن آهنگ شروع به دانلود کند. حجم این آهنگ ها زیاد نیست و نکته مهم تر اینکه سرورهای بازی کاملاً مستقیم هستند و بدون نیاز به تغییر IP با اینترنت های ایران سازگاری دارند.



  • تغییرات نسخه 1.7.12

    • تغییراتی ذکر نشده
  • ویژگی های نسخه مود

    – الماس بی نهایت

    – آنلاک شدن تمام آهنگ ها و مراحل

    – حذف تبلیغات


دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Hop Ball 3

دانلود نسخه جدید و آخر Hop Ball 3

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران