دانلود نسخه جدید SolitaireFarm برای موبایل

دسته بندی:

Solitaire Farm Village V1.8.9 Mod – بازی کارتی فوق العاده دهکده روستایی اندروید نسخه اصلی نسخه مود (ستاره بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Solitaire Farm Village – Solitaire Collection – دهکده روستایی – کالکشن سولیتر نام یک بازی در ژانر کارتی است که توسط استودیو بازی سازی Sticky Hands Inc برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Sticky Hands Inc پیش از این بازی هم بازی های خوبی را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده و خالق آثاری همچون Solitaire : Cooking Tower است. Solitaire Farm Village – Solitaire Collection هم جدید ترین بازی این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی جذاب و محتوایی سرگرم کننده، تجربه یونیک و منحصر به فردی را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. همانطور که از نامش پیداست، Solitaire Farm Village – Solitaire Collection یک کالکشن سولیتر است. بازی کارتی سولیتر یکی از قدیمی ترین و البته پرطرفدار ترین بازی های حال حاضر جهان است که گیمر های زیادی آن را در کامپیوتر های شخصی خودشان تجربه کرده اند و کمتر کسی است که با این بازی آشنا نباشد. این بازی برای اولین بار و به صورت اورجینال برای پلتفرم ویندوز مایکروسافت عرضه شد و مورد استقبال همگان قرار گرفت اما سال هاست که این بازی در انواع و اقسام مختلف و با تم های مختلف برای پلتفرم های موبایلی هم عرضه می شود.

Solitaire Farm Village – Solitaire Collection هم یکی از همین بازی هاست که به جای یک بازی سولیتر، چند بازی سولیتر را به صورت یکجا و در قالب یک کالکشن عرضه کرده است. شما می توانید در این کالکشن کم نظیر به راحتی تعداد بسیار زیادی از بازی های سولیتر را پیدا کرده و به بازی کردن بپردازید. این کالکشن شامل بازی هایی مثل: Klondike solitaire, Spider solitaire, Pyramid solitaire, FreeCell solitaire است. در حالی که تمام این بازی ها تقریباً از یک فرمول خاص استفاده می کنند و قوانین شان تقریباً یکسان است، در عین حال هر کدام از آنها ویژگی های خاص خودشان را دارند و می توانند به نوبه خودشان چالش جدیدی را برای شما داشته باشند. نکته دیگری که در مورد این بازی قابل اشاره است، فضای گرافیکی آن است. در این بازی شاهد گرافیکی بسیار عالی و خیره کننده هستیم. تم بازی بسیار زیبا است و کارت ها قابلیت شخصی سازی دارند. تم های زیبایی که در جلو و پشت کارت ها هستند شامل تم کریسمس، تم ولنتاین، تم کلاسیک، و… می باشند. با انجام هر بازی سولیتر و برنده شدن در آن می توانید ستاره و سکه دریافت کنید. در ادامه هم می توانید از آنها برای ساخت دهکده روستایی استفاده کنید و تزئینات مختلفی را روی آن انجام دهید. Solitaire Farm Village – Solitaire Collection توانسته از میان آراء گیمر ها در مارکت اندروید امتیاز 4.4 از 5.0 را به دست بیاورد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد آن را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همین حالا می توانید این بازی را از طریق سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود ستاره شما بی نهایت است، شما ستاره مصرف کنید بجای کم شدن زیاد می شود!



  • تغییرات نسخه 1.8.9

    • - New Farmvillage buildings added
    • - Add attendance reward card
    • - Added function to change all building skins
    • - Bugs fixed and usability improved
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید SolitaireFarm برای موبایل

دانلود نسخه جدید SolitaireFarm برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران