دانلود نسخه کامل Bullet Boy

دسته بندی:

Bullet Boy v32 Mod – بازی آرکید هیجان انگیز پسر گلوله ای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Bullet Boy – پسر گلوله ای عنوان یک بازی سرگرم کننده در سبک بازی های آرکید است که توسط استودیو بازی سازی Pomelo Games برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. بازی Bullet Boy در واقع یک ماجراجویی است که در دنیایی شناور اتفاق می‌افتد، جایی که قهرمان بازی یعنی پسر گلوله ای سعی می کند از یک گردباد مرگبار فرار کند و همزمان قطعات گمشده یک مجسمه مرموز را بازیابی کند. علاوه بر گردباد، موانع دیگری نیز سد راه پسر گلوله ای می شوند و نمی گذارند وظایفش را انجام دهد. در این بازی هدف اصلی بازیکنان این است که پسر گلوله ای را از یک توپ به توپ دیگر پرتاب کنند و از موانع عبور کنند تا به نقطه پایانی هر مرحله برسند. این بازی دارای بیش از ۶۰ مرحله کوتاه و متنوع است. اگر تعداد مشخصی از مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارید می توانید حالت بی نهایت را نیز آزاد کنید. در این حالت می توانید خودتان را به چالش بکشید و ببینید تا کجا می توانید بدون شکست به بازی ادامه دهید. در ابتدا ممکن است این بازی آسان به نظر برسد اما بدون شک بعد از دو یا سه مرحله از منطقه راحتی های خود خارج می شوید! در ابتدا وضعیت توپ ها در حالت ایستا قرار دارد و تنها کاری که باید بکنید این است که روی صفحه نمایش دستگاه تان ضربه بزنید و پسر گلوله ای را بدون دخالت هیچ مانعی از یک توپ به توپ دیگر پرتاب کنید. اما هر چه در بازی پیش می روید باید نشانه گیری و زمان بندی دقیق تری داشته باشید چراکه توپ ها دیگر ایستا نیستند و به سمت بالا و پایین حرکت می کنند و موانع جدیدی در هر مرحله معرفی می شوند. برخی از توپ ها کار شما را ساده می کنند و عملیات پرتاب را به صورت خودکار انجام می دهند، رنگ این توپ ها آبی و رنگ توپ های معمولی قرمز است. در برخی از مراحل نیز باید زاویه توپ ها را تنظیم کنید که برای اینکار می توانید از سوآیپ کردن استفاده کنید.

در بازی Bullet Boy خطر اصلی که شما را تهدید می کند گردباد است. اگر نتوانید با زمانبندی دقیق پسر گلوله ای را به توپ های بعدی پرتاب کنید اسیر گردباد می ‌شوید و دیگر نمی توانید از دست آن رهایی پیدا کنید و گیم اور می شوید. جدا از گردباد موانع دیگری مانند دیوار ها نیز در بازی وجود دارند و اگر به درستی نشانه گیری نکنید با آنها برخورد می کنید و گیم اور می شوید. گاهی اوقات نیز پرنده های مزاحم جلوی شما را می گیرند و نمی گذارند به توپ بعدی برسید و باز هم گیم اور می شوید. بنابراین امکان گیم اور شدن شما بسیار زیاد است! اما نگران نباشید. ۲۰ قلب در اختیار شما قرار داده شده است و هنگامی که نتوانید مانعی را پشت سر بگذارید می توانید از آنها استفاده کنید و دقیقاً از جایی که با مانع مواجه شدید مرحله را ادامه دهید. علاوه بر این، همانطور که پیش تر نیز به آن اشاره کردیم، مراحل‌ بازی کوتاه هستند و حتی اگر گیم آور شوید زیاد به عقب بر نمی گردید و آغاز مجدد مرحله آنقدر ها هم عذاب آور نخواهد بود. در این بازی می توانید از نیرو های کمکی نیز استفاده کنید. نیرو های کمکی به شما اجازه می دهند محل دقیق نشانه گیری تان را ببینید، در حین پرتاب بالا و پایین بروید، و یا زمان را فریز کنید تا بتوانید اقدامات تان را کنترل کنید و با استرس کمتری تصمیم بگیرید. برای به دست آوردن نیرو های کمکی می توانید از سکه هایی که در بازی به دست می آورید استفاده کنید. گرافیک بازی چشم نواز است، ترکیب رنگ ها بی نظیر هستند و طراحی سه بعدی محیط بازی خارق العاده است. انیمیشن ها و اسلوموشن ها به خوبی طراحی شده اند و جذابیت خاصی به بازی بخشیده اند. Bullet Boy یکی از بازی های بسیار پرطرفدار است که با بیش از 1.000.000 نصب توانسته امتیاز 4.5 از 5.5 را به خود اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده است. در انتهای همین مطلب می توانید ویدئوی معرفی و تصاویر اسکرین شات مربوط به گیم پلی بازی را مشاهده کنید تا با این بازی بیشتر آشنا شوید و در صورت تمایل آن را از سرور های ما دانلود کنید. امیدوارم از این بازی لذت ببرید!

تغییرات نسخه v32 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران