دانلود Gun War - بازی اکشن-تفنگی گروه ویژه پلیس" اندروید مود

دسته بندی:

Gun War: Shooting Games v2.9.0 Mod – بازی اکشن گروه ویژه پلیس مخصوص اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Gun War: Shooting Games یک بازی اکشن محبوب و هیجان انگیز از استودیوی Shooter Studio برای تبلت و گوشی اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست! با نصب Gun War: Shooting Games برروی دستگاه اندرویدی تان می توانید یک بازی حادثه ای فوق العاده زیبا در سبک تیراندازی با 120 مرحله هیجان انگیز و 80 سلاح مختلف برای استفاده را تجربه کنید! گروه ویژه پلیس را تشکیل دهید و دنیا را از هرج و مرج نجات دهید! سه هفته بعد از وقوع یک فاجعه در لابراتوار پزشکی ویروسی خطرناک در سراسر دنیا شیوع پیدا کرده است و از همه بدتر این که تروریست ها هم نمونه داروی ضد ویروس را سرقت می کنند ؛ زیر ساخت های شهری یکی پس از دیگری از بین می روند و هرج و مرج و آشوب همه جا را فرا می گیرد، رئیس جمهور دستور شروع عملیات طوفان را می دهد ؛ عملیاتی سری که می بایست توسط گروهی از نیروهای پلیس انجام شود و هدفش حفظ حداقل زیرساخت های لازم برای اداره شهر است! نابودی همه جا را فرا گرفته و عملیات طوفان تاز آغاز شده است، شما باید تمام تلاش تان را به کار بگیرید و برای رسیدن به هدف که نجات جهان از نابودی است تلاش کنید! بیش از 124 ماموریت خاص در Gun War: Shooting Games در انتظار شماست، با طیف گسترده ای از سلاح های مختلف که در دسترس تان است ان ها را پشت سر بگذارید و ماموریت ها را به اتمام برسانید تا به هدف تان برسید!

بازی Gun War: Shooting Games تا به امروز بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.6 از 5.0 را کسب کند که ما در اپلیکیشن برتر جدیدترین نسخه اش را به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه کرده ایم! شما قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی Gun War: Shooting Games را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت اپلیکیشن برتر دانلود بکنید.



  • تغییرات نسخه 2.9.0

    • !!NOTICE: Please use Cloud Save to backup your save data before update.
    • The best zombie shooting game!
    • 【NEW】Add a new weapon: Flesh Grinder
    • 【FIX】Improve performance.
    • 【FIX】Other minor bug fix.
    • Special thanks to the guys who help us a lot in this version.
    • Don't forget give 5 star to encourage us, more update on the way!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران