دانلود نسخه جدید و آخر Slice It All!

دسته بندی:

Slice It All! v2.7.0 Mod – بازی تفننی و سرگرم کننده “برش اجسام” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (دریافت جوایز بدون دیدن تبلیغات) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Slice It All – برش اجسام یکی دیگر از آثار خلاقانه و خوش ساخت استودیوی خوش ذوق VOODOO در سبک عناوین تفننی (Casual) و رکوردزنی است که به شکل رایگان برای دستگاه های اندرویدی به انتشار رسیده است. این بازی هم مثل دیگر بازی های این توسعه دهنده فرانسوی ماهیتی ساده اما خلاقانه دارد که هدف اصلی از توسعه آن سرگرم کردن مخاطبین است. این بازی و دیگر آثار عرضه شده توسط این شرکت بازی سازی همگی ویژگی های یکسانی از این نظر دارند و همه آن ها بازی هایی برای اوقات فراغت هستند. این عناوین معمولاً به ساده ترین شکل ممکن طراحی شده اند و از مکانیزم آسان و روند مفهومی برخوردار هستند. بازی Slice It All نیز دقیقاً از این قاعده پیروی کرده و یک بازی کاملاً تفننی و سرگرم کننده است که هر کسی از یک کودک خردسال تا یک بزرگسال می تواند آن را انجام داده و لذت ببرد. طراحی های این بازی هم با همان زبان طراحی دوست داشتنی اغلب بازی های VOODOO انجام شده است تا امضای مخصوص این شرکت در یکی دیگر از این بازی ها نیز دیده شود. همچنین باید گفت که این بازی هم مثل تمام عناوین مشابه ماهیتی آرامش بخش دارد و در آن قرار نیست شما و مهارت های شما به چالش کشیده شوند.

بازی Slice It All به ساده ترین شکل ممکن قابل انجام است. برای انجام بازی فقط کافیست با یکی از انگشتان خود روی صفحه و در زمان های مشخص ضربه بزنید. اما هدف شما در این بازی چیست؟ در Slice It All شما کنترل یک چاقو را بر عهده دارید. با هر بار ضربه زدن روی صفحه این چاقو یک بار به سمت جلو ملق می خورد و هرچقدر بیشتر ضربه به آن وارد شود ارتفاع بیشتری می گیرد. حالا شما باید سعی کنید با زمان بندی مناسب طوری این چاقو را به سمت جلو حرکت دهید تا لبه تیز آن به اجسام موجود در مسیر برخورد کند. هدف اصلی شما باید برش دادن هر چیزی باشد که در طول مسیر می بینید. هر مرحله خیلی کوتاه دنبال می شود و در انتهای هر مرحله شما باید سعی کنید تا با بالا بردن چاقو و برخورد دادن آن با ستون انتهایی، بیشترین امتیاز را کسب کنید. برخلاف ایده به ظاهر خشونت بار، این بازی کاملاً فانتزی طراحی شده و تمام اجسامی که در طول بازی برای بریدن تعبیه شدند اجسام معمولی هستند و با برش دادن آن ها حس برش دادن کیک های رنگی را خواهید داشت. از جذابیت های Slice It All فیزیک جالب و واقع گرایانه آن است. شما با هر نیرو و زاویه ای که یک جسم را برش دهید، تخریب پذیری دقیقی را مشاهده خواهید کرد. در Slice It All می توانید با پول هایی که از هر مرحله به دست می آورید اقدام به خرید آیتم های شخصی سازی بازی کنید. این آیتم ها شامل انواع چاقوها و افکت های رنگی و فانتزی حرکت چاقوها هستند. در این بازی همچنین مراحل امتیازی و گردونه شانس نیز وجود دارد که جوایز مختلفی از آیتم های بازی را می توان از طریق آن ها کسب کرد. برای آشنایی بیشتر با روند ساده اما سرگرم کننده این بازی توصیه می کنیم ویدئوی تریلر معرفی آن را مشاهده کنید و سپس از بخش دانلودباکس آخرین نسخه آن را به شکل معمولی یا مود شده دریافت کنید.

نکته: در نسخه مود شده می توانید از بخش فروشگاه با زدن روی دریافت پول هرچقدر که می خواهید پول کسب کنید.



  • تغییرات نسخه 2.7.0

    • Bug fixes
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران