دانلود نسخه آخر Zombie War

دسته بندی:

Zombie War: Idle Defense Game v52 Mod – بازی آرکید و تفننی “جنگ زامبی” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (طلا بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Zombie War: Idle Defense Game – جنگ زامبی از دیگر عناوین ساخته شده در سبک بازی های کلیکر با تلفیق سبک های استراتژیکی و به خصوص برج دفاعی (TD) است که در دسته عناوین آرکید عرضه شده و در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. این بازی به شکل رایگان توسط استودیوی سنگاپوری ONESOFT توسعه داده شده و به انتشار رسیده است. استودیوی ONESOFT غالباً در دو سبک اصلی بازی های Galaxy Shooter و Idle فعالیت دارد. بازی جنگ زامبی با شباهت زیاد با یکی دیگر از بازی های همین توسعه دهنده به نام Zombie Idle Defense ساخته و طراحی شده است. این دو بازی نه فقط از نظر نام گذاری، بلکه از نظر ظاهری، سبک و سیاق گیم پلی بسیار شبیه به یکدیگر هستند و دلیل اینکه این توسعه دهنده دو بازی مختلف اما با نام، گرافیک و طراحی های مشابه را به صورت جداگانه عرضه کرده مشخص نیست اما به هر حال باید گفت که اگر Zombie Idle Defense را تجربه کرده باشید، بازی Zombie War: Idle Defense Game برای شما خیلی تازگی خواهد داشت. حتی شخصیت پردازی های هر دو بازی نیز بسیار شبیه به هم هستند و در مجموع شاید بتوان گفت که این دو بازی شاید یک بازی اصلی هستند که یکی به عنوان یک آپدیت مجزا عرضه شده است.

بازی Zombie War: Idle Defense Game تلفیقی خیلی جالب و مهیج از دسته های بازی های گوناگون از جمله استراتژیکی، برج دفاعی، مدیریتی، تفننی و کلیکر است که همگی آن ها در قالب یک دسته اصلی یعنی آرکید در این بازی به کار گرفته شده اند. در بازی جنگ زامبی شما به سال 2113 میلادی سفر خواهید کرد. در این دنیای آینده نگرانه، به نظر می رسد که دنیا به آخرالزمان رسیده چرا که کل کره زمین توسط زامبی ها تسخیر شده است. شما همراه با دوستان و همراهانتان، از جمله کسانی هستید که هنوز به چنگ این زامبی های مرگبار نیفتاده اید. شما قرار است در نقش قهرمانانی تکرار نشدنی، دنیا را از دست این زامبی ها نجات دهید. برای این کار راهی جز نابود کردن گروهی این موجودات نیست. پس خودتان را آماده کنید تا با کمک شخصیت ها و قهرمانان مختلف، سلاح های گوناگون و تجهیزات متعدد، به سراغ دشمن رفته و آن ها را یکی پس از دیگری نابود کنید. در بازی Zombie War: Idle Defense Game که درواقع یک نوع بازی کاملاً دفاعی به حساب می رود، شما باید با ایجاد یک خط آتش، یک مرز محافظت شده بسازید و از نزدیک شدن زامبی ها به این مرز جلوگیری کنید. برای اینکه بهترین بازخورد را دریافت کنید، می بایست نیروهای خود را به بهترین شکل و در بهترین زمان به کار بگیرید. هرکدام از شخصیت های بازی قابلیت ارتقاء یافتن در ده ها Level هستند. با ارتقاء به موقع و مدیریت حرفه ای نیروهایی که در اختیار دارید، باید خودتان را برای مأموریت ها و مراحل سخت تر آماده کنید. بازی Zombie War: Idle Defense Game طراحی هایی ساده و فانتزی دارد و گیم پلی مهیج و پر زد و خورد آن می تواند برای هر کسی به خصوص دوست داران این سبک از بازی ها جذابیت زیادی داشته باشد. برای دانلود آخرین نسخه این بازی کافیست به بخش دانلود باکس اپلیکیشن برتر بروید و اقدام به دانلود نسخه معمولی یا مود شده بازی کنید.

توجه : در نسخه مود شما از طلای خود استفاده کنید تا بجای کم شدن زیاد شود.



  • تغییرات نسخه 52

    • - New mode Arena
    • - Fix bug
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران