جدیدترین نسخه Vidcat Pro

دسته بندی:

Vidcat – All Video Download, Support M3U8 Videos v2.0.7 – اپلیکیشن دانلود ویدئو از صفحه وب اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه برای اولین بار در ایران

از مهم ترین فایل ها و محتوای موجود در شبکه وب می توان به ویدئو ها اشاره کرد. محبوبیت فایل های ویدئویی در نزد کاربران به قدری بالا است که تا به کنون بسیاری از وب سایت ها بر همین پایه ایجاد شده و در مدت زمانی کوتاه رشدی کافی داشته اند! یوتیوب یکی از نمونه این وب سایت ها می باشد که کاربران دستگاه های هوشمند و یا افرادی که به وب گردی علاقه دارند با مراجعه به آن و مشاهده کلیپ ها ساعت ها سرگرم شده و یا به مرور مطالب آموزشی می پردازند. یکی از محدودیت هایی که بسیاری از وب سایت های اشتراک گذاری ویدئو بر کاربران اعمال می کنند جلوگیری از دانلود فیلم های شان می باشد. به عنوان مثال در حالت عادی شما نمی توانید کلیپ های موجود در یوتیوب را دانلود کنید! برای از بین بردن چنین محدودیت هایی تا به کنون راهکار های متنوعی معرفی شده است که هر کدام شان به نوعی دارای نقاط قوت و یا نقاط ضعفی هستند. در برخی از این روش ها تنها می توان ویدئو های وب سایت هایی خاص را دریافت کرد، و یا در برخی از دیگر ترفند ها حجم کلیپ ها باید تا حد مجاز و تعیین شده باشد. به همین منظور در این پست قصد داریم با معرفی یک نرم افزار جدید هر گونه محدودیت را در این زمینه از بین ببریم. Vidcat – All Video Download, Support M3U8 Videos عنوان یک اپلیکیشن دانلود ویدئو ها از صفحات وب می باشد که توسط Netsky Tech توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با فراهم سازی چندین گزینه خاص به شما عزیزان کمک می کند هر نوع کلیپ موجود در یک صفحه وب را به آسانی دریافت نموده و آن را در حافظه اسمارت فون تان ذخیره نمایید. شیوه کار با این برنامه بسیار ساده است و از حداکثر پهنای باند شما برای ارائه یک سرعت مطلوب استفاده می کند. جدای از ویژگی اصلی این استارت اپ که به آن اشاره کردیم چندین ویژگی خاص دیگر در آن نهفته است که از برترین آن ها حالت دریافت ویدئو استریم های زنده می باشد. در این حالت شما خواهید توانست استریم های در حال پخش را تا جایی که می خواهید دریافت کرده و در قالب یک فایل ویدئویی ذخیره سازید. همچنین این نرم افزار از فرمت های متنوعی پشتیبانی می کند که نیاز شما را به دیگر ابزار های جانبی تا حد مطلوبی کاهش می دهد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Vidcat – All Video Download, Support M3U8 Videos اندروید :

  • توانایی دانلود فایل های ویدئویی موجود در صفحات وب
  • دریافت ویدئو ها با حداکثر کیفیت ممکن
  • سرعت بالا در دریافت کلیپ های مورد علاقه تان
  • حالت بی نظیر دریافت ویدئو استریم های زنده
  • پشتیبانی از انواع فایل های ویدئویی علل خصوص فرمت های m3u8 و mp4
  • محیط کاربری ساده و آسان

اپلیکیشن Vidcat – All Video Download, Support M3U8 Videos با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگون خود تا کنون توانسته توجه هزاران نفر را جلب کرده و امتیاز 5.0 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از وب سایت بزرگ اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.0.7

    • fixed some bugs.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

جدیدترین نسخه Vidcat Pro

جدیدترین نسخه Vidcat Pro

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران