دانلود آخرین نسخه Cooking Voyage

دسته بندی:

Cooking Voyage v1.6.15 Mod – بازی آرکید و سرگرم کننده “سفر آشپزی” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Cooking Voyage – سفر آشپزی که نام کامل آن Cooking Voyage – Crazy Chef’s Restaurant Dash Game است، یک بازی مدیریتی فوق العاده زیبا در سبک بازی های آشپزی و مدیریتی از دسته عناوین آرکید است که به شکل رایگان با قابلیت پرداخت درون برنامه ای طراحی و عرضه شده است. این بازی را استودیوی بازی سازی Newvoy Games کانادایی توسعه داده و آن را در اختیار کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار داده است. اپلیکیشن برتر آخرین نسخه این بازی را به صورت تست شده و رایگان همراه با یک نسخه مود شده تهیه کرده و آن را خدمت شما دوستان ارائه کرده است تا یک بار دیگر علاقه مندان به بازی های مدیریتی و چالش برانگیز در سبک آشپزی را به وجد بیاوریم. Cooking Voyage – Crazy Chef’s Restaurant Dash Game یک بازی بسیار جالب است چرا که برخلاف اغلب بازی های مشابه در همین سبک که صرفاً یک بازی در سبک آشپزی هستند، این بازی بخشی مجزا به جز این بخش نیز دارد که در آن می توانید به طراحی دکور و سفارشی کردن قسمت های گوناگون کنید. در بازی سفر آشپزی شما در نقش یک سرآشپز هستید که تصمیم دارد تا با سفر به نقاط مختلف جهان و فعالیت در رستوران های گوناگون، به بزرگترین و ماهرترین آشپز دنیا تبدیل شود! شما باید به این سرآشپز جوان و جویای نام کمک کنید تا به هدف بزرگی که آن را دنبال می کند برسد.

در Cooking Voyage – Crazy Chef’s Restaurant Dash Game شما به شهرهای مختلف و معروفی از کشورهای متنوع جهان سفر می کنید و با مشتریان گوناگونی رو به رو می شوید. با سفر به هر کشور، دستورپخت های مختلفی را تجربه خواهید کرد و غذاهای متعددی را به مشتریان ارائه می کنید. از این لحاظ باید گفت که این بازی حقیقتاً بسیار تکامل یافته است. حتی برخلاف اغلب بازی های مشابه در همین سبک، با سفر به نقاط مختلف جهان، شما رستورانی کاملاً متفاوت خواهید داشت که دکور و ظاهری منحصر به فرد دارند. مشتریان شما نیز در هر شهر از این کشورها متفاوت هستند. در بخش دوم بازی شما می توانید با پول هایی که در بازی به دست آورده اید، اقدام به شخصی سازی و مدیریت بخش های دیگر بازی کرده و به تغییر دکوراسیون و خرید لوازم گوناگون بپردازید. همچنین شما می توانید آشپزخانه خود را نیز مجهز کرده و از دستگاه ها و آیتم های متعددی برای ارتقاء خود استفاده کنید. Cooking Voyage – Crazy Chef’s Restaurant Dash Game گرافیک ساده اما بسیار جذاب و دوست داشتنی دارد. گیم پلی بازی هم روان و سرگرم کننده است و برای موفقیت در آن باید با بازی های مدیریتی آشنا باشید تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن سفارش مشتریان را آماده کنید. این بازی همینک به صورت تست شده از سرورهای اپلیکیشن برتر آماده دانلود است. برای اینکه کمی بیشتر با این بازی آشنا شوید می توانید نگاهی به ویدئوی تریلر آن انداخته و یا تصاویر اسکرین شات بازی را مشاهده کنید.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.newvoy.cookingvoyage.android را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.6.15

    • Don't miss the update!
    • - New restaurant in Rio
    • - New Event: Parrot Season Pass
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران