دانلود نسخه جدید Evil Nun

دسته بندی:

Evil Nun v1.7.6 Mod – بازی ترسناک خواهر روحانی خبیث مخصوص اندروید نسخه معمولی نسخه مود (خواهر روحانی به شما حمله نمیکند) تست شده با اجرای آفلاین

Evil Nun : Scary Horror Game Adventure یک بازی آرکید – ترسناک فوق العاده زیبا و هیجان انگیز مخصوص دستگاه های اندروید است که استودیوی بازیسازی Keplerians Horror Games آن را به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر کرده و به درخواست شما جدیدترین نسخه اش به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شما قرار دارد. داستان بازی از این قرار است که شما در یک مدرسه زندانی شده اید. این کار خواهر روحانی خبیث است، اما اکنون باید هر طور شده و البته با حل معماهای مختلف از این مکان شیطانی خارج شوید! گوش های این خواهر روحانی خیلی تیز است و هر صدای کوچکی را می شنود پس خیلی مواظب باشید و زیاد سر و صدا نکنید! اگر هم به هر عنوان صدایی تولید کردید، فورا و قبل از آن که سر و کله خواهر روحانی پیدا شود در جایی پنهان شوید. محیط مدرسه محیط بزرگی است و برای خروج از آن باید معماهای مختلفی را حل کنید و مطمئنا برای ساعت ها به گوشی میخکوب تان می کند! کنترلرهای لمسی موجود در صفحه نمایش به شما این امکان را می دهد تا به آسان ترین شکل ممکن در اتاق ها بگردید و با حل پازل ها راه را برای خروج از این مدرسه بیابید! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای ترسناک هستید، بدون شک Evil Nun : Scary Horror Game Adventure با یک طراحی و ساخت خوب و حجم کمتر از 100 مگابایت نظرتان را جلب میکند.

بازی Evil Nun : Scary Horror Game Adventure تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.4 از 5.0 را کسب کند. به طور کلی از ویژگی های کلیدی بازی می توان به مواردی چون گرافیک قابل قبول، صداگذاری هیجان انگیز، بازی در اتاق ها و مکان های مختلف، حضور در نقش کارکتر اصلی و بازی به صورت اول شخص، انواع پازل ها و معماهای مختلف برای حل کردن و … اشاره کرد. شما هم اکنون قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی این بازی سرگرم کننده را مشاهده کنید و در آخر اگر مایل بودید جدیدترین و آخرین ورژن اش را به همراه مود از سرورهای پرسرعت اپلیکیشن برتر دانلود نمایید.

تغییرات نسخه ی V1.7.6 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران