دانلود بازی ــ آرکید + تفننی WinWing

دسته بندی:

WinWing v1.6.8 Mod – بازی آرکید و اکشن “بال های برنده” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (ویژگی ذکر شده) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

WinWing – بال های برنده عنوانی از یک بازی منحصر به فرد و بسیار زیبا از استودیوی معروف Ivy در سبک آرکید است که به شکل رایگان توسعه یافته و در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. استودیوی Ivy به خاطر ساخت بازی های محبوبی مثل Ninja Hero ، Garfield Rush ، Galaxy sky shooting و یا Street Racing HD شهرت زیادی پیدا کرده و جزو شرکت های بازی سازی قدیمی در زمینه ساخت و انتشار بازی های موبایلی به شمار می رود. اپلیکیشن برتر این بار نیز با انتشار نسخه جدید از یک بازی دیگر از این استودیو در خدمت شماست. در این مطلب قصد معرفی یکی از جالب ترین بازی های این شرکت به نام WinWing را داریم. ما این بازی را به صورت تست شده و همراه با یک نسخه مود شده برای دانلود فراهم آورده ایم تا شما عزیزان از نصب و تجربه آن لذت ببرید. بازی بال های برنده یک عنوان کلاسیک و آرکید و با اقتباس از بازی های سبک Galaxy Shooter و Shoot’em up ساخته شده است. در حالی که تقریباً همه بازی های این سبک ماهیتی کاملاً دو بعدی دارند، بازی WinWing با طراحی هایی سه بعدی و کاملاً فانتزی قوانین را تغییر داده و یک سنت شکنی بی نظیر کرده است. گرافیک و طراحی های این بازی آنقدر زیبا و چشم نواز هستند که به محض ورود به بازی و اولین تجربه آن متوجه این ویژگی جذاب خواهید شد. در کنار این گرافیک مثال زدنی، گیم پلی داینامیک و روان این بازی هم باعث می شود تا بتوان گفت بازی بال های برنده به نوبه خود در چنین سبکی از بازی ها جزو برترین ها خواهد بود.

در بازی WinWing با داستانی کلیشه ای و نه چندان خاص رو به رو هستیم که البته به خاطر طراحی های خوب بازی می توان از آن چشم پوشی کرد. طبق داستان شما مأمور شده اید تا امنیت کهکشان را تأمین کنید. موجودات بیگانه به کهکشان شما حمله کرده و در حال نابود کردن سیارات آن هستند. حالا شما باید سوار بر سفینه فضایی مجهز و حرفه ای خود که WinWing نام دارد به سراغ آن ها بروید و برای همیشه نابودشان کنید. نبردهای سهمگین هوایی، انفجارهای زیاد، تیراندازی های مرگبار و هیجان بسیار بالا از جمله مهم ترین چیزهایی هستند که در مراحل این بازی رخ می دهند. دشمنان شما با ارتشی عظیم از نیروهای هوایی به سمت شما و سیاره تان حمله ور شده اند اما قبل از اینکه آن ها بتوانند خود را به شما برسانند، این شما هستید که با سلاح های مرگبار و قدرتمند خود به استقبال آن ها می روید! به جز نیروهای معمولی دشمنان، رئیس هایی بزرگ وجود دارند که سفینه هایی غول آسا هستند. آن ها به سلاح های قوی تری مجهز شده و مقاومت خیلی بیشتری نسبت به نیروهای معمولی دارند. بنابراین در زمان رویارویی با این غول های عظیم باید خودتان را برای نبردهایی بسیار نفس گیر آماده کنید. شلیک کردن و نابود کردن دشمنان فقط نیمی از کاری است که باید کنید؛ نیمه دیگر جاخالی دادن و ویراژهای حرفه ای و لحظه ای است به طوری که بتوانید از برخورد تیرها در امان باشید. درست مثل هر بازی دیگر، در بازی بال های برنده هم می توانید جت جنگی خود را ارتقاء دهید و یا از مدل های قوی و بهتر دیگر استفاده کنید. این بازی جذاب و مهیج با طراحی های عالی و گرافیک خیلی دوست داشتنی خود می تواند مدت ها شما را سرگرم کند پس معطل نکنید و همین الآن آخرین نسخه آن را از سرورهای اپلیکیشن برتر دانلود کنید. در ضمن اگر می خواهید با گیم پلی و گرافیک بازی بیشتر آشنا شوید می توانید ویدئوی تریلر آن را نیز مشاهده کنید.



  • تغییرات نسخه 1.6.8

    • Winwing birthday version is coming! Many gifts is waiting for you!
    • 【Birthday Event】
    • The birthday event will be opened for a limited time, and generous rewards are waiting for you!
    • 【New function】
    • The pilot system is online, powerful skills, blast the audience!
    • The leaderboard is open!
    • 【optimization】
    • Optimized monthly card privileges!
    • Optimized the game content!
    • Fixed known bugs!
  • ویژگی مود

    – استقامت زیاد

    – خون زیاد

    – پول زیاد [خرج کنید بجای اینکه کم بشه، زیاد میشه]

    – ارتقا رایگان

    – خریداری هواپیماها به صورت مستقیم با طلا


دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران