دانلود جدیدترین نسخه Idle Toilet Tycoon

دسته بندی:

Idle Toilet Tycoon v1.2.7 Mod – بازی کلیکی-آیدل سرمایه دار توالت اندروید نسخه معمولی نسخه مود (طلا و الماس بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای افلاین

Idle Toilet Tycoon – سرمایه دار توالت نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی Barley Game برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Barley Game پیش از این بازی هم بازی های خوبی را برای گیمر ها منتشر کرده است و کارنامه بازی سازی عالی ای در مارکت اندروید برای خودش ثبت کرده است. Idle Toilet Tycoon هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با استفاده از المان های آیدل، گیم پلی ای را طراحی کند و تجربه ای را به وجود بیاورد که حقیقتاً مشابه آن در هیچ بازی دیگری وجود ندارد! بله، درست است! شما در این بازی یک سرمایه دار توالت هستید! قبل از اینکه با خودتان بگویید چه بازی زشت و چندش آوری بهتر است یک بار این بازی را امتحان کنید تا از خندیدن منفجر شوید! تا به حال هیچ استودیو بازی سازی ای سراغ این ایده نرفته است و همین باعث شده است تا Idle Toilet Tycoon به یک بازی یونیک تبدیل شود. سرمایه دار هتل؟ سرمایه دار پارک؟ سرمایه دار سوپر مارکت؟ سرمایه دار باشگاه بدنسازی؟ سرمایه دار ساحل؟ سرمایه دار تعمیرگاه؟ همه نوع سرمایه دار کسب و کار های مختلف در بازی های سبک آیدل در مارکت اندروید وجود دارد اما سرمایه دار کسب و کار توالت نه تنها در مارکت اندروید،‌ بلکه در هیچ مارکت دیگری وجود ندارد!

در بازی Idle Toilet Tycoon کار های زیادی می توانید انجام دهید. در این دوره و زمانه دیگر توالت برای خیلی از افراد لاکچری نیست. اما شما باید کسب و کار جهانی توالت خودتان را به اوج برسانید و آن را جهانی کنید. برای این کار از ساختمان های کوچک شهری شروع می کنید و کیفیت زندگی صاحبخانه ها و مستاجران آنها را افزایش می دهید. با توجه کردن به جزئیات، گسترش توالت، آپگرید کردن تجهیزات، انجام طراحی و دکوراسیون، فضا سازی، و ارائه خدمات ویژه، رضایت مشتریان را جلب می کنید و به “قهرمان توالت” و “امپراطور توالت” تبدیل می شوید. همچنین کسب و کارتان را از طریق استراتژی های مختلف کسب و کار و پلن های درآمد زایی و سرمایه گذاری مجدد در بخش های مختلف رشد و توسعه می دهید. ضمناً دپارتمان منابع انسانی را مدیریت می کنید و استعداد ها را کشف می کنید و استخدامی های بیشتری برنامه ریزی می کنید. به این ترتیب، کارکنان توالت پاک کن، کارکنان تعمیر و نگه داری، کارکنان فاضلاب، نگهبان، دربان، متصدی بار، و بسیاری کارکنان دیگر استخدام می کنید و یک کسب و کار بسیار بزرگ راه اندازی می کنید. پس از آن هم وارد مکان های دیگر مثل باغ وحش، فرودگاه، استادیوم،کلوپ شبانه و …. می شوید و کسب و کارتان را بیش از پیش گسترش می دهید. Idle Toilet Tycoon توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید نسخه اصلی و نسخه مود شده این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : نام بازی عوض شده و هم اکنون Toilet Empire Tycoon نام دارد.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.wali.idletoilet را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.2.7

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران