دانلود آخرین نسخه بازی اندروید Solitaire Cooking Tower

دسته بندی:

Solitaire : Cooking Tower v1.3.8 Mod – بازی کارتی سولیتر : برج آشپزی مخصوص اندروید نسخه معمولی نسخه مود (باز بودن اسکین ها بوسترها بجای کاهش، افزایش می یابند) تست شده با اجرای بدون مشکل

Solitaire : Cooking Tower – سولیتر : برج آشپزی عنوان یک بازی جذاب و سرگرم کننده در سبک بازی های کارتی است که توسط استودیو بازی سازی کره ای Sticky Hands Inc برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. بازی های پاسور همیشه از محبوبیت فراوانی نزد گیمر ها برخوردار بوده اند و در هر رده سنی طرفداران خاص خودشان را داشته اند، خوصاً آن دسته از بازی های پاسور که چیز جدیدی برای عرضه کردن به کاربران داشته باشند! Solitaire : Cooking Tower در واقع یک بازی پاسور تک نفره است که پیچ و تاب داستانی جدیدی به آن اضافه شده است. در Solitaire : Cooking Tower علاوه بر بازی کلاسیک کارتی سولیتر، مکانیسم رستوران سازی نیز اضافه شده است! در این بازی با موفقیت در هر دوره سولیتر ستاره و سکه دریافت می کنید که با استفاده از آنها قادر خواهید بود در برج تان رستوران جدید باز کنید و یا منو رستوران فعلی را بهبود ببخشید. هرچه دوره های بیشتری در سولیتر برنده شوید می توانید برج خود را بلند تر کنید و رستوران های بیشتری بسازید. البته رستوران ها تنها برای دکوراسیون و زیبایی برج شما نیستند، آنها به شما کمک می کنند ستاره های بیشتری دریافت کنید، بنابراین به آنها نیاز دارید. اما به یاد داشته باشید، هر چه برج شما بلند تر شود مسئولیت شما هم بیشتر می‌ شود و باید در فاصله های زمانی کوتاه تری به برج تان سر بزنید تا بتوانید ستاره های بیشتری دریافت کنید.

در بازی Solitaire : Cooking Tower تم های متنوعی برای رستوران ها در نظر گرفته شده است که شامل: کوکی، کاپ کیک، هات داگ، تاکو، غذا های چینی، غذا های هندی و … می شوند. علاوه بر آن می توانید دسته کارت های خود را شخصی سازی کنید و گیم پلی جذاب تری تجربه کنید. برای دسته کارت ها نیز تم های متنوعی وجود دارد که شامل: بچه گربه ناز نازی، سگ بانمک، شکوفه های گل و … می شوند. برنده شدن در بازی سولیتر آنقدر ها که فکر می کنید دشوار نیست، چهار دسته کارت در بازی وجود دارد: خشت، پیک، دل، گشنیز. این کارت ها در ابتدا بُر می خورند و باید طبق قوانین بازی به ترتیب کوچک تا بزرگ و در دسته های مربوطه مرتب شوند. به همین سادگی! تنها کافی است این بازی را چند دوره انجام دهید تا به طور کامل با آن آشنا شوید. تمام عملکرد های بازی از طریق ضربه زدن و حرکت دادن انگشت روی صفحه نمایش دستگاه تان انجام می شود. از لحاظ جلوه های ویژه، انیمیشن ها جذاب هستند و محیط بازی فضای گرافیکی زیبا و چشم نوازی دارد. با اینکه این بازی طراحی بسیار ساده ای دارد اما گیم پلی اعتیاد آور آن باعث می‌ شود هر کاربری اوقات فراغت خود را با Solitaire : Cooking Tower بگذراند. این بازی پرطرفدار با بیش از 500.000 نصب توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر تصمیم گرفته است این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید ویدیو معرفی و تصاویر اسکرین شات مربوط به گیم پلی بازی را مشاهده کنید تا با این بازی بیشتر آشنا شوید و در صورت تمایل آن را از سرور های ما دانلود کنید. امیدوارم از این بازی زیبا لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.3.8

    • We are constantly updating the game to make it a better game.
    • This version contains several bug fixes and performance enhancements.
    • Please keep the latest version for smooth game play.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید SolitaireFarm برای موبایل

دانلود نسخه جدید SolitaireFarm برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران