دانلود نسخه جدید Bomber برای موبایل

دسته بندی:

Planet Bomber v6.0.0 Mod – بازی آرکید بمباران کننده سیاره ها اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Planet Bomber – بمباران کننده سیاره ها نام یک بازی در ژانر آرکید است که توسط استودیو بازی سازی VOODOO برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی VOODOO یکی از معروف ترین استودیو های بازی سازی مارکت اندروید است و بسیاری از گیمر ها با بازی های هیجان انگیز این استودیو بازی سازی آشنا هستند. Hole.io، Crowd City، Helix Jump، Crazy Kick، Dune،Crowd Master 3D، Ladder Race، برخی از بازی های معروف و پرطرفدار این استودیو بازی سازی هستند که پیش تر آنها را در اپلیکیشن برتر خدمت حضورتان معرفی کرده ایم. اما بازی پیش رو، یعنی Planet Bomber ، یکی دیگر از بازی های پرطرفدار این استودیو بازی سازی کاربلد است که تا به اینجای کار بیش از 10.000.000 بار در مارکت اندروید دانلود شده و رکورد فوق العاده دیگری را برای VOODOO به ثبت رسانده است. این بازی توانسته با ارائه یک گیم پلی ساده اما جذاب و سرگرم کننده، تجربه ای منحصر به فرد را برای علاقه مندان به بازی های ژانر آرکید به ارمغان بیاورد. همانطور که نامش پیشنهاد می کند، در این بازی شما باید به جست و جو و کاوش در کهکشان های مختلف بپردازید و با استفاده از سلاح ها و تجهیزاتی که در اختیارتان قرار داده می شود سعی کنید به سیارات مختلف حمله کنید و با بمباران آنها را نابود کنید و به طور کامل از بین ببرید.

در بازی Planet Bomber پس از اینکه توانستید با موفقیت این کار را انجام دهید می توانید پاداش و سکه به دست بیاورید و در ادامه با استفاده از همین پاداش ها و سکه ها، سلاح های جدید و تجهیزات جدید آنلاک کنید و یا سلاح ها و تجهیزات قبلی را ارتقاء دهید. به این ترتیب قادر خواهید بود قدرت بسیار زیادی به دست بیاورد و به راحتی تمام سیاراتی که با آنها مواجه می شوید را نیست و نابود کنید. برخی از ویژگی های این بازی شامل: گیم پلی آسان با مکانیزم های ساده و اعتیاد آور، مرحله های مختلف و درگیر کننده، درجه سختی مناسب و به اندازه کافی چالش برانگیز، کنترل های ساده لمسی، سیستم پیشرفت و ارتقاء‌ خوب، و… می باشند. Planet Bomber توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد آن را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید.

نکته مهم : در صورت انتخاب و نصب مود ؛ هنگام ورود اینترنت قطع باشد تا در ورود به بازی به مشکل نخورید!



  • تغییرات نسخه 6.0.0

    • Fixing some bugs
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران