نسخه جدید و کامل Heroes

دسته بندی:

Star Wars: Galaxy of Heroes v0.22.730194 – بازی نقش محور کهکشان قهرمانان اندروید یک عنوان نقش محور محبوب و فوق العاده مهیج برای اندروید تست شده با اجرای آنلاین

Star Wars: Galaxy of Heroes – جنگ‌ها ستارگان – کهکشان قهرمانان (استار وارز: گلکسی آو هروس) بازی محبوب، سرگرم کننده و پردانلود در سبک بازیهای نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی مطرح ELECTRONIC ARTS برای اندروید است که جدیدترین آپدیت اش به درخواست جمعی از شما کاربران برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! بازی Star Wars: Galaxy of Heroes بر اساس جنگ ستارگان طراحی و ساخته شده است و در ان می توانید طیف گسترده ای از شخصیت های معروف مثل لوک اسکای واکر، هن سولو، دث واردر و غیره را به خدمت بگیرید و با ان ها به جنگ با بازیکنان سراسر جهان مشغول شوید! با استفاده از کارکترهای در دسترس، گروهی از قدرتمندترین شخصیت ها را تشکیل دهید و از بهترین تاکتیک ها در نبردهایتان استفاده کنید تا بتوانید در میادین نبرد که در موقعیت های مکانی متنوع اتفاق میفتند، پیروز شوید و به یک رهبر افسانه ای در کهکشان ها تبدیل شوید! علاوه بر شخصیت های اصلی بازی، شخصیت های Star Wars: The Force Awakens نیز در بازی حضور دارند که امکان باز کردن انها و استفاده در نبردها نیز وجود دارد! اگر از علاقه مندان و طرفداران بازیهای Star Wars هستید بدون شک این سری از بازی نیز نظرتان را جلب میکند.

بازی Star Wars: Galaxy of Heroes تا به امروز حدود 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را کسب کند که ما در اپلیکیشن برتر جدیدترین و آخرین نسخه اش را برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت کنید. در اخر اینکه، بازی پیش رو اینترنتی و آنلاین است و دیتا دارد که در اجرای اولیه و حین بازی کردن به مرور دریافت میشود و شاید بهتر باشد بدانید دیتایش با نام com.ea.game.starwarscapital_row در android/data حافظه دستگاه شما ذخیره میشود.

توجه : نسخه های جدید بازی هک نمی شود ؛ در صورت هک شدن بازی مود به جعبه دانلود اضافه می شود [در زمینه مود سوال نفرمایید]



  • تغییرات نسخه 0.22.730194

    • Guilds are crucial to success in Star Wars: Galaxy of Heroes, allowing you to fight cooperatively in thrilling Raids, earn exclusive rewards, trade valuable gear and battle in massive Territory Wars!
    • In this release, we’ve made improvements to allow you to more easily find an appropriate Guild:
    • • Improved the Guild Search landing page - see more relevant Guilds and better details
    • • Tap on a Guild listing to see what they’ve been doing in each guild mode
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران