دانلود نسخه کامل NovaDark

دسته بندی:

Nova Dark Icon Pack – Rounded Square Shaped Icons v4.8 – مجموعه آیکون مربعی شکل زیبا برای اندروید نسخه خریداری شده برنامه با قیمت 1.49 دلار

هر کدام از ما هر روز ساعات مختلفی را مشغول کار کردن با گوشی و استفاده از امکانات آن هستیم. به طور متوسط هر کاربر در شبانه روز بیش از ۵۰ بار قفل گوشی را باز کرده و از آن استفاده می کند. در اثر این استفاده زیاد، بسیار محتمل است که رابط کاربری و ظاهر سیستم عامل اندروید، برای کاربر خسته کننده شده و جذابیت قبلی را نداشته باشد. به همین خاطر کاربران بسیاری به دنبال تغییر ظاهر سیستم عامل گوشی خود هستند. خوشبختانه اندروید به لحاظ قابلیت شخصی سازی یکی از بهترین سیستم عامل هاست و اغلب قسمت های آن را می توان به راحتی شخصی سازی کرد. ابزار های بسیاری برای شخصی سازی اندروید ساخته شده است که تا کنون نمونه های بسیاری از آن ها را در اپلیکیشن برتر خدمت شما معرفی کرده ایم. از جمله پر طرفدار ترین و پر استفاده ترین ابزار های شخصی سازی اندروید می توان لانچر ها و آیکون پک ها را نام برد. با استفاده از لانچر ها می توان ظاهر هوم اسکرین و منوی برنامه های اندروید را تغییر داد. با استفاده از آیکون پک هم می توان آیکون برنامه ها را تعویض کرد. استفاده از آیکون پک و لانچر باعث می شود که ظاهر سیستم عامل اندروید به طور کلی دگرگون شود. امروز در اپلیکیشن برتر با یک آیکون پک زیبا در خدمت شما هستیم. Nova Dark Icon Pack – Rounded Square Shaped Icons عنوان یک آیکون پک مربعی بسیار زیبا و جذاب، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Creative Studio 14 توسعه و با قیمت 1.49 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. بیش از 1700 آیکون در این مجموعه وجود دارد که همگی به زیبایی و با صرف زمان زیاد طراحی شده اند. در طراحی آیکون ها از رنگ های گرادینت استفاده شده است که جذابیت خاصی به رابط کاربری گوشی می دهد. زمینه آیکون ها هم تیره رنگ است تا در هنگام استفاده در محیط های دارک، جلوه بهتری داشته باشند. مجموعه ای از تصاویر زمینه اختصاصی هم در برنامه گنجانده شده است که برای ایجاد هماهنگی بیشتر در رابط کاربری می توانید استفاده کنید. توجه داشته باشید که برای استفاده از این برنامه حتما باید یک لانچر مدرن مثل Nova Launcher روی گوشی شما نصب باشد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Nova Dark Icon Pack – Rounded Square Shaped Icons اندروید:

  • رزولوشن بالای آیکون ها
  • استفاده از رنگ های جذاب گرادینت در طراحی آیکون ها
  • طراحی برداری آیکون ها، مناسب برای استفاده روی هر نوع صفحه نمایش
  • دارای آیکون های جایگزین در سبک های مختلف
  • دارای آیکون های داینامیک برای تقویم
  • قابلیت جستجو و مشاهده آیکون ها
  • شامل مجموعه ای از ویجت های KWGT

اپلیکیشن Nova Dark Icon Pack – Rounded Square Shaped Icons آیکون های اندروید را به زیبایی هر چه تمام تر تغییر می دهد و با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه خریداری شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 4.8

    • Added 50 new icons
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید SolitaireFarm برای موبایل

دانلود نسخه جدید SolitaireFarm برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران