دانلود جدیدترین نسخه Sky Bandit

دسته بندی:

Sky Bandit v1.2.6 Mod – بازی پازل تفننی سرگرم کننده و دوست داشتنی راهزن آسمان اندروید نسخه معمولی نسخه مود (خون نامحدود کشتن با یک ضربه و جمع آوری خودکار سکه) تست شده با اجرای آفلاین

Sky Bandit – راهزن آسمان عنوان یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی Macaca Games Inc برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Macaca Games Inc پیش از این هم بازی های خوب دیگری در مارکت اندروید منتشر کرده است و با میلیون ها دانلود کارنامه بازی سازی موفقی را به خود اختصاص داده است. Sky Bandit هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی ساده، تجربه فوق العاده ای را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. این بازی در گیم پلی خودش از ترکیب یونیکی از المان های اسکرولر، بزن بکش، نقش آفرینی، ماجراجویی، و استراتژیک استفاده می کند. ماجرای بازی در مورد یک سرزمین پادشاهی باستانی است که توسط موجودات اهریمنی متلاشی شده و اکنون به صورت جزیره های پراکنده در آسمان پخش شده است. حالا موجودات اهریمنی از پایین ظاهر می شوند و سعی می کنند تمام گنجینه ها را تصاحب کنند. شما به عنوان قهرمان سرزمین پادشاهی باستانی وظیفه دارید با موجودات اهریمنی مقابله کنید و تمام گنیجینه ها را جمع آوری کنید. این بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده است و گیم پلی آن رضایتبخش است و به راحتی می تواند به بازی شماره یک شما برای پر کردن اوقات فراغت تبدیل شود.

در بازی Sky Bandit می توانید نهایت لذت و هیجان یک مبارزه تمام عیار را به معنای واقعی کلمه احساس کنید. سیستم مبارزاتی بازی بسیار هاردکور است و دشمن ها دارای کلاس های متفاوتی می باشند. الگوی حرکتی دشمن ها یکسان است اما هر کلاس از دشمنان دارای ویژگی ها و قابلیت های خاص خودشان هستند. بعضی از دشمن ها به راحتی و با یک ضربه کشته می شوند و بعضی دیگر حسابی مهارت های شما را به چالش می کشند. هر چند وقت یک بار هم با یک باس قدرتمند شما را در یک رویارویی تمام عیار به چالش خواهد کشید. خوشبختانه درجه سختی بازی تعادل خوبی دارد و هارکور بودن بازی حس تنبیه شدن را با خودش به همراه ندارد. قهرمان شما هم قابلیت ارتقاء دارد و هرچقدر که بیشتر در بازی پیشروی می کنید قادر خواهید بود پول به دست بیاورید و در ادامه از همین پول ها برای ارتقاء قهرمان و به دست آوردن قدرت ها و نیرو های بیشتر استفاده کنید. کنترل ها بسیار ساده هستند و تمام مکانیزم های گیم پلی به صورت لمسی و تک انگشتی می باشند. از بعد ظاهری، فضای گرافیکی بازی بسیار تماشایی و چشم نواز است و طراحی هنری کاراکتر ها و جهان بازی به زیبایی هرچه تمام تر انجام شده است. انیمیشن ها و افکت ها هم بسیار خوب کار شده اند و جذابیت های بازی را دو چندان می کنند. از بعد شنیداری، افکت های صوتی عالی هستند و موسیقی متن بازی دارای ریتم تندی است که اتمسفر هیجان انگیزی را در بازی ایجاد می کند. Sky Bandit توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را در مارکت اندروید به خود اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی را در دو نسخه اصلی و مود شده و بدون محدودیت در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم به صورت کاملاً رایگان دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.2.6

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران