جدیدترین نسخه Sea Merge!

دسته بندی:

آپدیت 31 فروردین : بروزرسانی نسخه مود بازی به آخرین ورژن:)

Sea Merge v1.8.2 Mod – بازی آرکید – تفننیی جالب ماهی های اقیانوس اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Sea Merge – ماهی های اقیانوس عنوان یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی Rodan mobile Kft برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. از همان ابتدا که وارد بازی Sea Merge شوید می توانید متوجه شباهت این بازی با بازی Finding Nemo شوید. Nemo یکی از کاراکتر های دیزنی است که اولین بار با انیمیشن Finding Nemo در صنعت سینما مطرح شد و در ادامه توانست مانند بسیاری از بازی های دیگر راه خودش را به صنعت بازی سازی هم پیدا کند. پس از Finding Nemo استودیو های بازی سازی زیادی تلاش کردند تا از این تم برای ساخت بازی های جدید خودشان استفاده کنند که Sea Merge هم دقیقاً یکی از همان بازی ها است. البته این موضوع یک نقطه ضعف برای بازی Sea Merge محسوب نمی شود. گیم پلی این بازی کاملاً با گیم پلی Finding Nemo تفاوت دارد. از قرار معلوم ماهی های شرور که سردسته آنها هشت پا ها هستند به کف اقیانوسی که محل زندگی ماهی های قرمز است حمله برده اند و دست به خرابکاری زده اند و همه چیز را با جوهر های سیاه شان خراب کرده اند. حال شما به عنوان یکی از آخرین اعضای گروه های مبارز وظیفه دارید دوباره کف اقیانوس را باز سازی کنید تا بتوانید محل امنی برای زندگی ماهی های قرمز باقی مانده به وجود بیاورید. برای اینکار در هر مرحله باید وظایف مختلفی را انجام دهید. این وظایف در قالب یک تکست باکس به شما گفته می شود و تقریباً در تمام آنها باید سعی کنید با ترکیب کردن المان های مختلف، آیتم های جدیدی را به وجود بیاورید و به واسطه آنها پازل ها را حل کنید. به طور مثال شما می توانید با ترکیب کردن ۲ یا ۳ گیاه دریایی گل های دریایی به وجود بیاورید و مناطق جوهری کف اقیانوس را پاک کنید.

به همین ترتیب، شما می توانید در بازی Sea Merge با ترکیب کردن گل های دریایی، سنگ های مرمری، مروارید ها، و … آیتم های جدید بسازید و سعی کنید با بنا کردن ساختمان های زیبا محل زندگی خوبی برای ماهی های قرمز به وجود بیاورید و همچنین گونه های دیگر ماهی ها را هم به محل زندگی خودتان بیاورید. از بعد بصری، این بازی دارای گرافیک بی نظیری است. محیط های مختلف جهان بازی به زیبایی طراحی شده اند و در طراحی هنری آنها از افکت ها و انیمیشن های جذابی استفاده شده و استایل کارتونی دارند. صداگذاری های خاصی در بازی وجود ندارد که با توجه به نوع بازی قابل درک است و نمی توانیم نمره منفی به آن بدهیم. از بعد گیم پلی، مراحل بازی بسیار متنوع هستند و پازل ها از لحاظ الگویی بسیار سرگرم کننده هستند. روند بازی سرعت نسبتاً بالایی دارد و تجربه ای در حدود ۳ الی ۴ ساعت را به ارمغان می آورد. سطح دشواری مراحل بازی تعادل خوبی دارد و در عین چالش برانگیز بودن بسیار آسان هستند. کنترل ها هم بسیار آسان هستند و سر در آوردن از نحوه بازی کردن اصلاً کار سختی نیست و تمام عملکرد ها با ضربه زدن و سوآیپ کردن روی صفحه نمایش دستگاه تان انجام می شوند. شایان ذکر است، یک بخش آموزشی هم در ابتدای بازی برای شما طراحی شده است که کمک می کند بر تمام این عملکرد ها مسلط شوید. Sea Merge بیش از 50.000 بار در مارکت اندروید دانلود شده است و توانسته از میان آراء گیمر ها امتیاز 4.0 از 5.0 را به خودش اختصاص دهد. به همین دلیل، تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی محبوب و دوست داشتنی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان و به همراه نسخه مود شده اش و بدون هیچگونه محدودیتی در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همین حالا می توانید این بازی را از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.8.2

    • برای این نسخه از بازی تغییراتی ذکر نشده.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران