دانلود بازی ــ آرکید + تفننی Stacky Bird

دسته بندی:

Stacky Bird v1.0.1.47 Mod – بازی تفننی دوست داشتنی پرنده مربعی اندروید نسخه معمولی نسخه مود (سکه نامحدود، باز بودن پرنده ها) تست شده با اجرای آفلاین

Stacky Bird – پرنده مربعی عنوان یک بازی سبک تفننی است که توسط استودیو بازی سازی Kooapps Games – Fun Word and Brain Puzzle Games برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی یاد شده پیش از این هم بازی های مختلف دیگری ارائه کرده است که همه آنها در ژانر تفننی بوده اند و با میلیون ها دانلود عملکرد مثبتی داشته اند. بازی پیش رو هم یکی دیگر از بازی های خوش ساخت و جذاب این استودیو بازی سازی است که می تواند برای مدت ها سرگرم تان کند. بنابراین اگر قصد دارید بازی جدیدی را امتحان کنید پیشنهاد می کنیم Stacky Bird را به هیچ عنوان از دست ندهید. در این بازی کنترل کاراکتر اصلی که یک پرنده تخم گذار است را به عهده می گیرید و باید سعی کنید آن را به انتهای هر مرحله و به خانه اش برسانید. البته باید در طول مراحل بازی بسیار مراقب باشید و جوانب احتیاط را رعایت کنید چراکه هیولا ها و موانع زیادی در طول مسیر سد راه شما خواهند شد. اما ماموریت پرنده تخم گذار بزرگ تر از هر مانع و هیولایی است و هیچ چیزی قادر نخواهد بود با او مقابله کند! با انباشته کردن تخم های پرنده و روی هم گذاشتن آنها می توانید از تمام موانع و هیولا ها عبور کنید اما باید دقت زیادی داشته باشید تا فرود خوبی داشته باشید.

با عبور از موانع و هیولا های هر مرحله از بازی Stacky Bird و فرود های دقیق می توانید وارد مراحل جدید و سرزمین ها و خانه های جدید شوید و حالت های مختلف بازی را آنلاک کنید. خوشبختانه این بازی دارای کاراکتر های متنوعی است، کاراکتر هایی مثل گربه، خوک، جوجه، و غیره که در طول بازی بیشتر با آنها آشنا خواهید شد و می توانید کاراکتر مورد علاقه خود را از میان آنها انتخاب کنید. این کاراکتر ها در ابتدا قابل دسترس نیستند اما با جمع آوری و به دست آوردن سکه های بازی می توانید آنها را آنلاک کنید. روی هم رفته می توان گفت Stacky Bird یک بازی ساده است و به راحتی می توانید تمام مکانیزم های گیم پلی آن را یاد بگیرید اما قطعاً حرفه ای شدن در آن چالش برانگیز خواهد بود. کنترل ها بسیار ساده هستند و عملکرد های بازی به راحتی از طریق اسلاید کردن و ضربه زدن روی صفحه نمایش دستگاه تان انجام می شوند. از لحاظ بصری فضای گرافیکی بازی زیبا و چشم نواز است و طراحی هنری مدرنیته دارد. صدا گذاری ها آنچنان جذاب نیستند اما به هر حال با در نظر گرفتن بسیاری از موارد نمی توانیم آن را یک نقص به حساب بیاوریم و این موضوع در مورد بسیاری از بازی های این سبک هم صدق می کند. تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی اعتیاد آور را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید نسخه اصلی این بازی را به همراه نسخه مود شده اش از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.0.1.47

    • * Keep a look out for our next event, The Before Time! Come unlock Cave Woman Ms. Stacky, Lil Rex, and Fuzzball! Get them before they are gone!
    • * Enjoy the new Buddy Rescue daily challenge and event!
    • * Introducing longer levels and progressive shooty mode!
    • * Community Page, come watch Stacky Bird videos from all over the world!
    • * Bug Fixes & Optimizations!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران