دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه Freeze Rider

دسته بندی:

Freeze Rider v1.8.9 Mod – بازی آرکید و سرگرم کننده “یخ سوار” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Freeze Rider – یخ سوار یک بازی جالب و تفننی از دسته بازی های آرکید استودیوی فرانسوی HOMA GAMES سازنده بازی هایی مثل Idle World است که به صورت کاملاً رایگان اما با پرداخت درون برنامه ای برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده و در گوگل پلی در دسترس بازیکنان سراسر جهان قرار گرفته است. اپلیکیشن برتر برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی شما را با این بازی جالب و سرگرم کننده آشنا می کند و آخرین نسخه آن را برای دانلود به صورت رایگان ارائه کرده است. شایان ذکر است که ما به جز نسخه اصلی، اقدام به ارائه یک نسخه مود انحصاری از این بازی نیز خدمت شما عزیزان کرده ایم. Freeze Rider در اولین نگاه به شدت شبیه به بازی های استودیوی VOODOO به خصوص عناوینی همچون Draw Climber , Cube Surfer و Stack Colors است. این شباهت در تمام بخش های این بازی ها دیده می شود و صرفاً به سبک کلی خلاصه نمی شود. از اسم گذاری بازی گرفته تا گرافیک، طراحی ها، روند گیم پلی و سبک و سیاق امتیازدهی در بازی همگی به نوعی الگوبرداری شده از بازی های VOODOO هستند. از جایی که هر دو استودیو فرانسوی هستند، اینکه HOMA GAMES را یک استودیوی زیرمجموعه از شرکت اصلی VOODOO بدانیم فرضیه عجیبی نیست. ممکن است قصد این شرکت از چنین کاری جذب هرچه بیشتر مخاطب با اسامی توسعه دهندگان گوناگون باشد. به هر صورت باید گفت که بازی یخ سوار بسیار به دیگر بازی های وودو شباهت دارد.

در Freeze Rider شما در نقش یک ورزشکار حرفه ای هستید و باید مسیرهایی خاص را که با یخ پوشانده شده اند به سمت جلو دنبال کنید و در طول مسیر اقدام به کسب امتیازهای بازی کنید. اما برای کسب امتیازها باید کار متفاوتی انجام دهید. در مسیر آیتم هایی مکعبی وجود دارند که می توانید با جمع آوری آن ها پلتفرم هایی معلق بسازید. درواقع برای ساخت این پلتفرم های معلق شما نیاز به همین مکعب ها دارید؛ پس پیدا کردن و جمع آوری کردن آن ها باید یکی از اولویت های شما باشد. بعد از اینکه مقدار کافی از این مکعب ها را جمع آوری کردید، باید از آن ها به بهترین شکل استفاده کنید. هرکدام از این آیتم ها بخش کوچکی از یک مسیر ساختگی را تشکیل می دهند. شما می توانید این مسیرها یا همان پلتفرم های معلق را هرطور که دوست دارید و در هر جایی که به نظرتان مناسب است بسازید. با این کار شما قادر خواهید بود تا مسیر حرکت شخصیت بازی را به نقطه ای دیگر تغییر دهید. فراموش نکنید که تلاش شما باید رفتن به طبقات بالاتر باشد. در نهایت و زمانی که به انتهای مسیر برسید، برای مشخص شدن امتیاز نهایی شما، شخصیت بازی به نسبت ارتفاع و طبقاتی که طی کرده باشید یک پرش امتیازی انجام می دهد. در بازی Freeze Rider می توانید با امتیازهایی که از انجام بازی کسب می کنید اقدام به آنلاک کردن و خرید اسکین های مختلف برای شخصیت بازی یا پلتفرم ها کنید. از نظر طراحی ها و گیم پلی باید گفت که بازی Freeze Rider در عین سادگی جزئیات خوب و فانتزی دارد و با توجه به حجم مناسبی که دارد، هیجان خوبی در این بازی وجود دارد. برای دانلود آخرین نسخه بازی یخ سوار می توانید به بخش دانلود باکس اپلیکیشن برتر بروید و از لینک های مستقیم اقدام به دانلود نسخه معمولی یا مود شده بازی کنید.



  • تغییرات نسخه 1.8.9

    • Many improvements made to the game, we hope you will enjoy them.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران