نسخه جدید و آخر Join & Clash

دسته بندی:

Join Clash 3D v2.24.12 Mod – بازی آرکید سرگرم کننده به گروه مبارز ها بپیوند اندروید نسخه معمولی نسخه مود (طلا بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Join Clash 3D – به گروه مبارز ها بپیوند نام یک بازی در ژانر آرکید است که توسط استودیو بازی سازی Supersonic Studios LTD برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Supersonic Studios LTD پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری مثل Hide ‘N Seek را برای گیمر ها منتشر کرده است و با میلیون ها دانلود کارنامه بازی سازی بسیار موفقی را در مارکت اندروید برای خودش به ثبت رسانده است. بازی Join Clash 3D یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که با عبور از مرز 100.000.000 دانلود به یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین بازی های این استودیو بازی سازی تبدیل شده است. استقبال استثنایی گیمر ها از این بازی گویای همه چیز است. در این بازی تجربه ای خواهید داشت که مشابه آن در هیچ بازی دیگری وجود ندارد. بدون هیچگونه اتلاف وقت، Join Clash 3D شما را وارد کمپین خودش می کند. در این بازی شما کنترل یک قهرمان مبارز را به عهده می گیرید و سعی می کنید در مرحله های مختلف قهرمانان مبارز دیگر را به گروه مبارز خودتان وارد کنید و پس از عبور از موانع و تله های هر مرحله، با رقیب تان مبارزه کنید. پیروزی شما در مبارزات به توانایی تان در وارد کردن قهرمانان مبارز به گروه مبارز تان بستگی دارد. هرچقدر که زرنگ تر باشید و بتوانید قهرمانان مبارز بیشتری وارد گروه مبارز تان کنید، شانس پیروزی شما هم بیشتر می شود. در مبارزه نهایی، اگر بتوانید رقیب تان را شکست دهید و باس ها را از پیش رو بردارید، قلعه آنها را تسخیر می کنید و پیروزی خودتان را جشن می گیرید.

در بازی Join Clash 3D، با هر پیروزی می توانید سکه طلا دریافت کنید و قهرمانان مبارز تان را ارتقاء‌ دهید تا قدرت بیشتری پیدا کنند و شکست ناپذیر شوند. همچنین، با استفاده از سکه طلا می توانید اسکین های جدید آنلاک کنید و ظاهر کاراکتر ها را تغییر دهید. از لحاظ محتوایی، مرحله ها دارای تنوع خوبی هستند و علاوه بر مرحله های اصلی، مرحله های بونس هم در بازی وجود دارد که به شما کمک می کند سکه طلا به دست بیاورید. درجه سختی مرحله ها حالت افزایشی دارد و هر مرحله از مرحله قبلی دشوار تر خواهد بود و چالش های جدیدی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. از لحاظ بصری، فضای گرافیکی بازی استایل مینی مالیستی دارد. جهان بازی طراحی هنری بسیار ساده ای دارد و کاراکتر ها آدمک های استیکمنی هستند. از لحاظ شنیداری، صداگذاری ها و افکت های صوتی عالی هستند و به نوبه خودشان جذابیت های بازی را چند برابر می کنند. از لحاظ پرفورمنس، گیم پلی بازی بدون نقص و کاملاً روان است و کنترل های لمسی بازی بسیار ریسپانسیو هستند. تنها کافی است انگشت تان را روی صفحه نمایش قرار دهید تا حرکت شما آغاز شود و وقتی که خواستید بایستید، به سادگی انگشت تان را بردارید. برای رفتن به چپ و راست هم می توانید انگشت تان را روی صفحه نمایش به جهت دلخواه حرکت دهید. Join Clash 3D توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را در مارکت اندروید به خود اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد آن را به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن روی دستگاه تان لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 2.24.12

    • Added 9 new skins
    • Now you can buy a large set of characters
    • Game improvements and bug fixes
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران