دانلود جدیدترین نسخه Car Crusher

دسته بندی:

Car Crusher v1.5.1 Mod – بازی تفننی و سرگرم کننده “نابودگر ماشین ها” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (افزایش پول به جای کاهش) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Car Crusher – نابودگر ماشین ها یک بازی جالب و بسیار سرگرم کننده با ایده ای ساده اما دوست داشتنی است که به صورت رایگان تولید و برای کاربران اندرویدی سراسر جهان عرضه شده است. این بازی به وسیله استودیوی BoomBit Games سازنده آثار مختلفی مثل Build a Bridge ، Idle Coffee Corp ، Car Driving School Simulator ، Dancing Ball ، Tanks A Lot ، Tiny Gladiators 2: Heroes Duels و یا Ramp Car Jumping طراحی و توسعه یافته است. این استودیوی بازی سازی بریتانیایی یکی از شرکت های بازی سازی فعال است که در سبک های مختلفی از بازی های موبایلی فعالیت دارد. بازی Car Crusher یکی از همین بازی هاست که نسبت به خیلی دیگر از بازی های مشابه تفاوت هایی داشته و ایده ی ساده اما جالبی دارد. اپلیکیشن برتر به درخواست شما دوستان این بازی زیبا را تهیه و آخرین نسخه آن را به همراه یک نسخه مود شده انحصاری جهت دانلود ارائه کرده است تا شما عزیزان بتوانید این بازی را بدون محدودیت انجام داده و نهایت لذت را ببرید. بازی Car Crusher برخلاف تقریباً همه بازی های دیگر که به نوعی چالشی خاص در آن ها نهفته است، یک بازی کاملاً بدون چالش و یک سرگرمی تفننی است که برای انجام آن هیچ تخصص، مهارت، تمرکز یا عکس العمل های خاص مورد نیاز نیست و در حقیقت باید گفت که این بازی Car Crusher از جمله بازی های سبک آرامش بخش اما در سبکی متفاوت است. محوریت اصلی بازی نابودگر ماشین ها، سرگرم کردن مخاطب با تخریب پذیری است! خیلی از انسان ها علاقه خاصی به مشاهده صحنه های تخریب شدن چیزهای مختلف دارند و بازی Car Crusher یک عنوان جذاب برای چنین افرادی است.

در بازی Car Crusher شما کنترل یک ماشین بزرگ و فولادی بسیار قدرتمند را در اختیار دارید. این ماشین در حقیقت یک دستگاه تخریب و نابودسازی قطعات و تبدیل کردن آن ها به پکیج های کوچک و فشرده است. از این دستگاه ها در صنعت های ماشینی به منظور فشرده سازی آهن آلات استفاده می شود تا با فشرده کردن و کوچک کردن آن ها ابعادشان را به حداقل ممکن برسانند و حمل و نقلشان را راحت کنند. در Car Crusher حالا شما فرصت این را دارید تا این بار خودتان چنین کاری را انجام دهید. چیزهایی که در این بازی باید نابود و خورد شوند انواع ماشین ها و وسایل نقلیه مختلف از ماشین های سواری عادی گرفته تا ماشین های شاسی بلند، ماشین های بزرگ، اتوبوس، کامیون، هلیکوپتر و حتی تانک می باشد. مسلماً نابود کردن آیتم های سنگین تر مثل تانک و یا واگن های قطار دشواری بیشتری داشته و نیروی بیشتری برای آن لازم است. به همین خاطر شما می توانید در این بازی با گذراندن مراحل، پول به دست آورده و دستگاه نابودگر یا Crusher خود را ارتقاء دهید. بعد از هر چند مرحله از بازی، امکان آنلاک کردن مدل های جدیدتر نیز فراهم می شود. با پول هایی که به دست می آورید همچنین می توانید ماشین ها و آیتم های مختلف را خریداری کنید. گرافیک بازی اگرچه فانتزی و ساده به نظر می رسد، اما تخریب پذیری های واقع گرایانه و مطابق با اصول فیزیکی جذابیت بازی را بسیار زیاد کرده است. برای اینکه بیشتر با Car Crusher آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم نگاهی به ویدئوی تریلر بازی بی اندازید و سپس در صورت تمایل آخرین نسخه اش را به صورت تست شده در دو نسخه معمولی یا مود شده از اپلیکیشن برتر دانلود کنید.



  • تغییرات نسخه 1.5.1

    • mprovements and minor fixes.
    • More updates coming soon.
    • Thanks for playing!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران