دانلود نسخه آخر Drift Max

دسته بندی:

آپدیت 7 اردیبهشت : بروزرسانی نسخه مود بازی به آخرین ورژن:)

Drift Max v7.6 Mod – بازی مسابقه ای و بسیار جذاب “دریفت مکس” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Drift Max – دریفت مکس نام بازی جالب و بسیار جذابی از استودیوی ترکیه ای Tiramisu سازنده آثاری مثل Drift Max City ، Drift Max Pro – Car Drifting Game و Race Max می باشد که به صورت رایگان تولید و به مرحله انتشار رسیده است. شرکت بازی سازی Tiramisu به خاطر ساخت بازی های ماشینی و مسابقه ای به خصوص عناوین مرتبط با مسابقات دریفت محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. در این مطلب از سایت اپلیکیشن برتر قصد داریم بازی اصلی و درواقع اولین نسخه اورجینال از سری بازی های دریفت مکس را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. Drift Max اولین بازی از این مجموعه است که به سرعت با توجه میلیونی کاربران رو به رو شد. این توجه باعث شد تا استودیوی Tiramisu چند بازی دیگر نیز از روی همین نسخه تولید و منتشر کند. Drift Max در عین سادگی و با حجمی نه چندان زیاد طراحی شده است. اما این سادگی و حجم کم مانع ارائه یک بازی خوب، خوش ساخت و صد البته گرافیکی نشده است! Drift Max قابلیت اجرا به صورت 60 فریم بر ثانیه را دارا می باشد و جزئیات بالای گرافیکی آن باعث می شود تا تجربه ای فراتر از یک بازی ماشینی و مسابقه ای معمول در موبایل ها را داشته باشید. همانطور که از نام این بازی نیز مشخص است، در دریفت مکس شما قرار است مسابقات هیجان انگیز و بسیار جذاب دریفت کشی را تجربه کنید. مسابقاتی که طرفداران بسیاری دارد و از جمله چالش برانگیز ترین نوع مسابقات ماشین سواری به حساب می آیند. کشیدن دریفت نکات بسیار ظریفی نیاز دارد و هر کسی قادر نیست که بتواند در این مسابقات عملکرد خیلی خوبی داشته باشد.

در بازی Drift Max می توانید در بخش انفرادی در 12 مرحله مختلف و سرگرم کننده شرکت کنید و در مسابقات دریفت، با خودروهایی که به همین منظور تیون شده اند به رقابت بپردازید. حتماً می دانید که منظور از دریفت چیست ولی اگر نمی دانید بهتر است خیلی خلاصه به شما بگوئیم که معنی و مفهوم این واژه چیست. دریفت کشیدن یک مهارت رانندگان حرفه ای است که وقتی با سرعت بالا به یک پیچ نزدیک می شوند، با ترمز و در بعضی مواقع کشیدن دستی (Hand Brake) آن پیچ را با یک فرمان پشت سر بگذارند. درواقع کشیدن دریفت تلفیق سریعی از سرعت بالا و متوقف کردن لاستیک ها به منظور پیچیدن در مسیرهای پیچ دار است. این روش باعث می شود تا بدون توقف در طول پیچ، ماشین هم راستا با پیچ به خصوص پیچ های تند حرکت کند. این تکنیک نه تنها باعث می شود تا بدون خارج شدن از مسیر بتوان پیچ های تند را با سرعت بالا رد کرد، بلکه ترفندی بسیار جذاب و دیدنی در بحث رانندگی و مسابقات ماشین سواری است. حالا این تکنیک های زیبا و دیدنی در بازی Drift Max به خوبی بازسازی شده اند. شما می توانید از بین 20 نوع ماشین حرفه ای و مسابقه ای ماشین های مورد نظر خود را انتخاب کنید و در انواع مسیرها مثل آسفالت، مسیرهای برفی، مسیرهای بیابانی و بسیاری دیگر به رقابت بپردازید. کنترل های بازی ساده و کاربردی هستند. شما در Drift Max می توانید نمای دوربین را در چند حالت مختلف تغییر داده تا حالت دلخواه را پیدا کنید. تمامی مدل سازی ها در بازی به صورت کاملاً 3D هستند و گرافیک شگفت انگیز این بازی با حجم کمی که دارد حسابی شما را به وجد خواهد آورد. Drift Max بیشتر از 10 میلیون بار در گوگل پلی دانلود داشته و توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را به خود اختصاص دهد. اپلیکیشن برتر با ارائه آخرین آپدیت این بازی به همراه نسخه مود شده آن، شما را به دانلود یک بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز در سبک مسابقه ای دعوت می کند.

تغییرات نسخه ی v7.6 :

* رفع باگ ها و مشکلات بازی .



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر 4x4 Off-Road Rally 7

دانلود نسخه جدید و آخر 4x4 Off-Road Rally 7

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران