جدیدترین نسخه Homo Evolution

دسته بندی:

Homo Evolution: Human Origins v1.5.15 Mod – بازی آرکید و تفننی تکامل انسان اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای بدون مشکل

Homo Evolution: Human Origins – تکامل انسان: اصل و ریشه بشریت عنوانی از یک بازی آرکید از استودیوی معروف و نام آشنای AZUR GAMES سازنده بازی های محبوبی همچون Robot Warfare: Mech Battle و یا PIXEL’S UNKNOWN BATTLE GROUND است که به صورت رایگان برای دستگاه های اندرویدی در گوگل پلی انتشار یافته است. ماهیت اصلی بازی Homo Evolution: Human Origins همانطور که از نامش پیداست به مسئله تکامل انسان ها می پردازد و وظیفه اصلی شما نیز در این بازی این است که نسل بشر را تکامل بخشیده و آن ها را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید. البته به جز انسان ها، شما در بخش های دیگری از بازی می توانید موجودات و حیوانات دیگر را نیز تکامل دهید. در واقع در این بازی باید یک دنیای کوچک و انحصاری بسازید و نسل جدیدی از موجودات آن را خلق کرده و آن ها را به تکامل و کمال برسانید! برای مثال باید با ادغام کردن دو انسان یا حیوان یک موجود جدید بسازید. در حقیقت با این ترکیب سازی ها می توانید موجودات متفاوت و ناشناخته ای بسازید و از همین طریق جمعیت نژادهای گوناگون را در این دنیا افزایش داده و زندگی را در آن جریان دهید. بازی Homo Evolution: Human Origins شامل بخش ها و مراحل مختلفی از جمله بخش پرورش جنین و تکامل حیوانات و انسان ها می شود. در بخشی دیگر، شما می بایست به تکامل تمدن ها و انسان های اولیه و توسعه بخشیدن به آن ها بپردازید. در اولین بخش بازی Homo Evolution: Human Origins شما در دنیایی کوچک قرار می گیرید و مخلوقات کمی نیز در این دنیا وجود دارند. وظیفه شما این است که با ادغام، پرورش و تکامل موجودات، اقدام به افزایش جمعیت و توسعه بخشیدن به دنیای خود کنید. اولین موجودی که با آن سر و کار دارید یک مارمولک کوچک است. شما باید با ترکیب نژادهای مختلف مخلوقات جدیدتری بسازید و سپس به خلق و تکامل طیف وسیع تری از موجودات بپردازید.

در بازی Homo Evolution: Human Origins به جز بخش تکامل بشریت، هشت بخش کلی و اصلی وجود دارند. این بخش ها شامل مواردی همچون TELEVISION, INTERNET, SPORTS, SCIENCE, TELEUNITY, VIRTUALIZATION, TRANSFORMATION ,POWER CULT می شوند و در واقع هر کدام یک مبحث اصلی برای هر بخش هستند که در آن ها باید به توسعه و تکامل بخشیدن به آن مسائل بپردازید. بازی زیبای Homo Evolution: Human Origins از گرافیک ساده و دو بعدی بهره می برد. طراحی های این بازی کارتونی و فانتزی شکل هستند و کلیت آن ساده است. در طراحی های بازی تلاش شده از چاشنی طنز استفاده شود تا جدی بودن بازی کمتر به چشم بیاید و بازیکنان متوجه طنزآمیز بودن این بازی شوند. در طول بازی می توانید با کسب امتیاز و پول بیشتر با خلق موجودات بیشتر، امکان دسترسی به موارد مختلف از جمله آیتم های خریدنی بازی داشته باشید و یا بتوانید به ارتقاء بخش های متفاوت بپردازید. این بازی تا بیش از 5 میلیون دانلود در گوگل پلی، امتیاز 4.0 از 5.0 را به دست آورده است. شما همینک می توانید نسخه معمولی و یا مود شده با پول بی نهایت این بازی را به صورت تست شده از سرورهای سایت اپلیکیشن برتر دریافت کنید. دنیای خودتان را ساخته و نسل جدیدی از انسان ها را خلق کنید!



  • تغییرات نسخه 1.5.15

    • Technical Update.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران