دانلود نسخه جدید Gennady: Underpants of Rage برای موبایل

دسته بندی:

Gennady: Underpants of rage Mod – بازی آرکید گنادی: زیرشلواری خشمگین اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت حذف تبلیغات) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Gennady: Underpants of rage نام یک بازی در ژانر آرکید است که توسط استودیو بازی سازی Make Digital Agency برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. Gennady: Underpants of rage را می توانیم یک بازی آرکیدی پلتفرمر – ساید اسکرولر در یک دنیای دو بعدی معرفی کنیم. بازی داستان خاصی را به شما ارائه نمی دهد. در طول بازی، شما کنترل یک کاراکتر را به عهده می گیرید که یک عرق‌گیر و زیرشلواری به تن دارد و چهره اش بسیار عصبانی است. در بدو ورود، یک سری راهنمایی ها در قالب باکس های متنی روی صفحه نمایش دستگاه تان ظاهر می شوند که به شما یاد می دهند باید چه کار کنید. هدف شما در بازی این است که در مرحله های بی پایان پیشروی کنید و بتوانید بیشترین امتیاز را به دست بیاورید و رکورد های قبلی خودتان را بشکنید. مرحله های بازی پر از تله هایی است که قصد کشتن شما را دارند. در حالی که شما 5 قلب در اختیار دارید، این قلب ها خیلی سریع می توانند با تعداد زیاد تله های بازی تمام شوند و باعث شوند شما گیم اور شوید و به ابتدای بازی برگردید. بنابراین، انتظار نداشته باشید که مرحله های Gennady: Underpants of rage برای شما مثل قدم زدن در پارک در یک روز آفتابی باشند. البته، این را هم باید بگوییم که این بازی یک بازی تنبیه کننده نیست. مرحله های بازی در عین دشوار بودن به خوبی بالانس شده اند و علی رغم اینکه در طول بازی با چالش های زیادی رو به رو خواهید شد، با کمی بازی کردن و به دست آوردن قلق بازی می توانید به راحتی رکورد های عالی برای خودتان به ثبت برسانید. بنابراین، اگر از این سبک بازی ها خوشتان می آید، Gennady: Underpants of rage قطعاً یک بازی لذت بخش برای شما خواهد بود!

Gennady: Underpants of rage از مکانیزم های گیم پلی بسیار ساده ای استفاده می کند. تمام کاری که در این بازی باید انجام دهید در پریدن از روی پلتفرم ها و عبور کردن از تله ها خلاصه شده است. اگر تا حدی با سبک بازی های پلتفرمر – ساید اسکرولر دو بعدی آشنا باشید، کنترل های بازی هم برای شما بسیار آسان خواهند بود. شما فقط باید سعی کنید به سمت جلو حرکت کنید و با سوآیپ کردن به سمت بالا، پایین، و جلو، موانع را بشکنید، و با پرش کردن و دش کردن، از تله ها عبور کنید، و مراقب باشید که قلب های گران بهایتان را از دست ندهید. دنیایی که در آن هستید هم یک دنیای فانتزی است و به همین خاطر دست توسعه دهندنگان در خلق موانع و تله های عجیب و غریب باز بوده است. این باعث شده است که بازی تنوع خوبی از این بابت داشته باشد. از بابت فضای گرافیکی و صداگذاری ها هم باید بگویم، فضای گرافیکی بازی مینیمالیستی و بسیار ساده طراحی شده است و صداگذاری های خاصی هم در بازی وجود ندارد که بخواهیم به آنها بپردازیم و به نظر می رسد تمرکز بر روی گیم پلی آن چیزی بوده که بیشتر برای توسعه دهندگان اهمیت داشته است. در مجموع، Gennady: Underpants of rage یک بازی سرگرم کننده است و قطعاً‌ می تواند تجربه متفاوتی را برای شما به ارمغان بیاورد و ما هم بدون شک پیشنهادش می کنیم. تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد بازی Gennady: Underpants of rage را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق سرور های ما در انتهای مطلب دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.3

    • New in the game:
    • — Added the ability for a shield to save you from acid.
    • — Added a reward for evaluating the game in the market after the 500 meter mark.
    • — Simplified some challenging rooms.
    • Optimization:
    • — Optimized more assets.
    • — Optimized game code
    • Fixes:
    • — Fixed the ability to fly up to the ceiling with a dash up when Gennady ran into obstacles
    • — Fixed blood overlay overlay that overlapped control buttons
    • — Minor fixes
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران