دانلود نسخه جدید Payback 2

دسته بندی:

Payback 2 – The Battle Sandbox v2.104.11 Mod – بازی آرکید و اکشن باز پس گیری 2 اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Payback 2 – باز پس گیری 2 بازی جدید و سرگرم کننده با گرافیک اچ دی در سبک بازی های اکشن و آرکید از استودیوی بازیسازی Apex Designs Entertainment برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از آن به عنوان یکی از زیباترین بازی های آرکید یاد کرده اند! در این بازی شما با انواع وسایل نقلیه مختلف از جمله ماشین، تانگ ها، هیلیکوپترها و … ماموریت هایی چالش برانگیز در مکان های مختلف خیابانی را پشت سر می گذارید و ساعت ها خود را سرگرم می سازید. وسایل نقلیه ی شما به انواع سلاح های قوی مجهز می باشد که با آن ها می بایست دشمنان را مورد شلیک قرار دهید و ان ها را نابود کنید. بازی به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت اجرا می شود اما اگر دوست دارید که با هزار کاربران جهان به صورت آنلاین نیز رقابت داشته باشید و هیجان را دو چندان نمایید، تنها کافیست اینترنت خود را فعال کرده و در چالش های اینترنتی مختلف شرکت کنید. بازی چندین حالت مختلف را شامل می شود و امکان انتخاب هریک از حالت ها نیز فراهم گردیده است. اگر از علاقه مندان به بازی های آرکید هستید بازی Payback 2 را که دارای حال و هوایی همانند نسخه چینی بازی جی تی آ می باشد را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی آرکید Payback 2 اندروید :

  • انواع وسایل نقلیه مختلف نظیر ماشی، تانک ، هیلیکوپتر و غیره
  • انواع حالت های مختلف برای انتخاب و مشغول شدن بازیکن
  • مجهز بودن وسایل نقلیه شما به انواع سلاح های مختلف
  • بازی به صورت آنلاین با دوستان و کاربران آنلاین جهان
  • پشتیبانی از Google Play و لیدربورد برای شرکت در چالش ها
  • طراحی منحصر به فرد با صداگذاری و کنترلرهای عالی

بازی Payback 2 هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است که ما در اپلیکیشن برتر جدیدترین و اخرین نسخه عرضه شده ان را به صورت کاملا تست شده در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید ابتدا تصاویر و ویدئویی از آن را مشاهده و در صورت تمایل اقدام به دریافت آن نمایید ؛ در نسخه مود پول شما بی نهایت است اما در نسخه معمولی باید با تلاش خودتان به جمع آوری پول بپردازید .

تغییرات نسخه ی v2.104.11 :

* رفع باگ های بازی بهبود های دیگر نظیر بهبود صداگذاری



دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید SolitaireFarm برای موبایل

دانلود نسخه جدید SolitaireFarm برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران