نسخه کامل و آخر GrannyHouse برای اندروید

دسته بندی:

Granny’s house – Multiplayer escapes بازی محبوب و هیجان انگیز در سبک بازیهای آرکید از استودیوی بازیسازی Update Games مخصوص دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش پیش روی شما قرار دارد. ابتدا داستان کلی بازی را اینگونه از زبان خود توسعه دهنده بازی ترجمه می کنیم: “شایعه ای وجود داشت که پیرمرد عجیبی در اطراف خانه ای رها شده سرگردان است و کارش ربودن بچه هاست! Dorothy توسط این پیرمرد در این خانه به دام افتاده است و حالا شمایید که باید به او کمک کنید از این خانه فرار کند! آیا می توانید؟!” بر خلاف بازیهای مشابه که یک یا نهایتا دو حالت مختلف برای سرگرم کردن شما را دارند و مطمئنا با گذشت یکی دو روز تکراری می شود، بازی جدید Granny’s house – Multiplayer escapes آمده است تا با دارا بودن چندین حالت مختلف و طیف عظیمی از مراحل شما را به یک بازی آرکید-ترسناک فوق العاده میخکوب کند و به شما تضمین دهد که گیم پلی اش برای تان تکراری نخواهد شد! در این بازی شما قادرید از میان حالت های مختلف بازی از جمله Escape یا Survivor یا Granny یکی را برگزینید و وارد یک ماجراجویی سرتاسر هیجان انگیز شوید. در کنار حالت های تک نفره امکان بازی به صورت مولتی پلیر با دوستان و یا کاربران آنلاین سراسر دنیا فراهم شده است! فقط کافی است یک حالت را انتخاب کنید و وارد یک ماجراجویی عالی شوید! کنترلرهای لمسی بازی به شما این امکان را می دهند تا شخصیت اصلی را به بهترین شکل ممکن هدایت کنید. اگر از علاقه مندان به بازیهای ترسناک هستید بدون شک بازی یپش رو با دارا بودن یک گیم پلی سوم شخص نظرتان را جلب می کند و ارزش امتحان کردن را دارد.

بازی Granny’s house – Multiplayer escapes هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است و تا به این لحظه 1 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است. از ویژگی های کلی بازی می توان به مواردی چون در دسترس بودن حالت های مختلف برای مشغول شدن، صداگذاری فوق العاده و مملو از حس ترس، مشغول شدن در یک بازی چند نفره فوق العاده با دوستان و کاربران جهانی، کنترلرهای لمسی خوب برای هدایت آسان شخصیت بازی، ورود به بازی با سه حالت مختلف مهمان، حساب گوگل و فیسبوک، در دسترس بودن آیتم های ویژه در فروشگاه برای خرید توسط بازیکن، در دسترس قرار گرفتن رویدادهای ویژه برای شرکت کردن و کسب جوایز خاص، دارا بودن جدول رنکینگ با نمایش کاربران تاپ سراسر دنیا، امکان شخصی سازی کارکتر و ده ها ویژگی دیگر اشاره کرد. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی دوست داشتنی “Granny’s house – Multiplayer escapes – خانه مادربزرگ” را ببینید و در نهایت اگر مایل بودید جدیدترین نسخه اش را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت اپلیکیشن برتر دانلود کنید.

نکات تکمیلی :

  1. بازی اینترنتی و آنلاین است [همیشه به اینترنت نیاز دارد]
  2. بازی هک نمیشود و نسخه مود ندارد [در مورد مورد سوال نفرمایید ؛ بفرمایید هم تایید نمیشود!]
  3. بازی دیتا ندارد اما در اجرای اولیه مقداری دیتا با سرعت بالا دریافت میشود [اگر گیر کرد ؛ بازی را کامل ببندید و مجددا وارد شوید]
  4. بازی در فاز بتا قرار دارد و ممکن است مشکلاتی داشته باشید که با بروزرسانی ها حل میشود و اپلیکیشن برتر همیشه بروزرسانی های بازی را همزمان با انتشار عرضه خواهد کرد.



  • تغییرات نسخه 1.226

    • It includes updates to improve stability.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران