نسخه جدید و کامل Cartoon City 2

دسته بندی:

Cartoon City 2 v2.20 Mod – بازی مدیریتی و سرگرم کننده “شهر کارتونی” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Cartoon City 2 – شهر کارتونی 2 دومین قسمت از سری بازی های Cartoon City محصولی از استودیوی روسی foranj است که بعد از اینکه قسمت اول با توجه و علاقه زیادی از مخاطبین رو به رو شد ساخته و طراحی شد تا این بازی به یک فرانچایز تبدیل شود. اپلیکیشن برتر به درخواست شما عزیزان همزمان با انتشار نسخه جدید قسمت دوم در گوگل پلی، آن را همراه با یک نسخه مود شده تهیه و برای شما عزیزان تدارک دیده است. در حالی که عنوان قسمت ابتدایی Farm to Village بود و شما در آن می بایست یک مزرعه کوچک را به یک دهکده تبدیل می کردید، حالا در قسمت دوم کار شما بیشتر و مسئولیت بزرگتری خواهید داشت. بازی شهر کارتونی 2 با عنوان کامل Cartoon City 2:Farm to Town.Build your home,house به انتشار رسیده و همانطور که از این عنوان پیداست، این بار نه یک دهکده کوچک، بلکه شما قرار است مزرعه خود را به یک شهر تبدیل کنید و در واقع یک شهر بسازید. کلیت بازی Cartoon City 2 تغییر خاصی نسبت به قسمت اول نکرده است و از این لحاظ باید گفت که اگر قسمت اول را بازی کرده باشید می توانید خیلی زود با Cartoon City 2 نیز ارتباط کافی را برقرار کنید. سبک و سیاق بازی مثل خیلی دیگر از بازی های سبک مزرعه داری است و شما بخش زیادی از تمرکز خود را باید روی کاشت و زراعت در مزرعه خود بگذارید. اما این تنها بخش بازی نیست و همان گونه که پیش تر هم گفته شد، شما قرار است در بازی شهر کارتونی 2 یک شهر بزرگ بسازید و بخش های مختلف آن را مدیریت کنید.

در Cartoon City 2 مثل یک بازی استراتژیکی و مدیریتی حرفه ای شما وظیفه دارید تا یک شهر بسازید و قسمت های متنوع آن را توسعه دهید. به همین خاطر سازنده بازی این بازی را نه یک عنوان در سبک مزرعه داری، بلکه یک بازی شهرسازی توصیف کرده است و به نظر می رسد برای این موضوع تلاش زیادی در این بازی شده است. شهری که شما می سازید نیاز به چیزهای مختلفی دارد و شما وظیفه دارید تا آن ها را در شهر تأسیس و راه اندازی کنید. برای مثال می توانید یک باغ وحش بزرگ بسازید و مشتری های زیادی داشته باشید و یا با ساخت رستوران ها، به کسب درآمد از این طریق بپردازید. راه های دیگری هم برای کسب درآمد در Cartoon City 2 وجود دارد که کاشت و برداشت محصولات گیاهی و فروش آن ها به دیگران یکی از این روش ها است. شما همچنین می توانید یک مرکز خدماتی برای دریافت و ارسال سفارشات و کالاهای پستی مردم راه اندازی کنید و یا از طریق همین سیستم محصولات خود را به نقاط مختلف شهر ببرید. در بازی Cartoon City 2 دست شما برای شخصی سازی و سفارشی کردن بخش های گوناگون باز است و می توانید شهر خود را همانطور که دوست دارید مدیریت کرده و توسعه دهید. شهر کارتونی 2 با اینکه شخصیت پردازی ها و طراحی های کودکانه دارد، اما به این معنی نیست که این بازی صرفاً برای کودکان طراحی شده است. این بازی می تواند هر کسی که از بازی های مدیریتی، مزرعه داری و تفننی لذت می برد را سرگرم کند. اگر شما هم یکی از این نوع بازیکنان هستید، همین حالا دست به کار شده و آخرین نسخه Cartoon City 2 را به همراه یک نسخه مود شده از اپلیکیشن برتر دانلود کنید. این بازی تا کنون موفق شده از بیش از 5 میلیون دانلودی که در گوگل پلی داشته به امتیاز 4.6 از 5.0 برسد.



  • تغییرات نسخه 2.20

    • - Now you can subscribe to get amazing unique bonuses.
    • - We’ve new buildings and characters.
    • - We've added more cute cutscenes and animations.
    • - Fixed bug with characters that have no reaction on players tap.
    • - Thanks to all who write to us.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران