دانلود آخرین نسخه ــ آرکید + تفننی Flappy Dunk

دسته بندی:

Flappy Dunk v1.9 Mod – بازی آرکید جالب و سرگرم کننده توپ پرنده اندروید نسخه معمولی نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Flappy Dunk – توپ بسکتبال پرنده یک بازی آرکید محبوب، جالب و سرگرم کننده از استودیوی بازیسازی VOODOO برای اندروید است که تا به امروز ده ها میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و جدیدترین آپدیت اش به همراه مود پیش روی شماست! هیچ وقت حجم بالای یک بازی نمایش دهنده برتری گیم پلی آن نسبت به بازیهای کم حجم تر نبوده و نیست، در این راستا ده ها بازی کم حجم بوده اند که در مقابل بازیهایی با چند ده برابر حجمِ بیشتر یک سر و گردن بالاتر بوده اند و با استقبالی بهتر و چشمگیر روبرو شده اند! اگر شما نیز از خشونت خسته اید و به دنبال یک بازی آرکید کم حجم، سرگرم کننده و البته جالب برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید بدون شک Flappy Dunk مخصوص شما طراحی و ساخته شده است و نظرتان را جلب میکند! در این بازی باید سعی کنید با لمس صفحه نمایشگر توپ بسکتبال را داخل حلقه هایی که جلویش قرار می گیرند، بیندازید! ده ها توپ مختلف و متنوع در بازی وجود دارد که قادرید با کسب امتیاز و پیشروی در مراحل ان ها را یکی پس از دیگری باز کنید و بازی با ان ها را تجربه کنید!

بازی Flappy Dunk با ده ها میلیون دریافت و هزاران رای توانسته امتیاز 4.6 از 5.0 را کسب کند که ما در اپلیکیشن برتر جدیدترین و آخرین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی این بازی کم حجم و جالب را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید.

تغییرات نسخه ی V1.9 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران