دانلود آخرین نسخه ــ آرکید + تفننی Prankster 3D

دسته بندی:

Prankster 3D v1.0.9 Mod – بازی تفننی و بسیار جذاب “شوخی با معلم” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (جوایز بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Prankster 3D – شوخی با معلم یک بازی دیگر از استودیوی خلاق Z & K Games کشور پاکستان است که بعد از بازی های موفق این استودیو مثل Scary Butcher 3D , Scary Child , Scary Robber Home Clash , Scary Stranger 3D و Scary Teacher 3D ساخته و در سبکی نسبتاً متفاوت منتشر شده است. این بار نیز تصمیم گرفتیم تا به عنوان اولین وب سایت ایرانی در سطح وب، یکی دیگر از بازی های این استودیو را به صورت تست شده و رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده و آخرین نسخه رسمی اش را در کنار یک نسخه مود شده ارائه کنیم تا شما عزیزان بتوانید فقط با یک کلیک این بازی را دریافت کرده و روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. بازی Prankster 3D را می توان دنباله ای از بازی Scary Teacher 3D دانست. در بازی Scary Teacher 3D داستان به معلمی مربوط میشد که چهره ای خشمناک و جدی داشت و رفتارهای بدی داشت. او شاگردانش را به شکل های بدی تنبیه می کرد و کارهایی می کرد تا بیشتر از اینکه به یک معلم شبیه باشد به یک هیولا شباهت داشته باشد و به همین خاطر شاگردانش به او لقب معلم ترسناک داده بودند. در بازی معلم ترسناک شما در نقش یکی از شاگردان این معلم بودید که سعی می کرد از دست او فرار کرده و هرطور که می تواند او را اذیت کند. حالا داستان در بازی Prankster 3D به شکل دیگری روایت می شود.

در Prankster 3D داستان راجع به همان معلم که با نام Miss. T شناخته می شود است. حالا او معلم خصوصی یک شاگرد جدید که یک پسربچه است شده و باز هم رفتار و اعمال شیطانی اش باعث شده تا شاگردش عذاب بکشد. او فقط زمانی که با شاگردانش تنها باشد آن ها را آزار می دهد و به همین خاطر کسی حرف شاگردها را گوش نمی دهد. در Prankster 3D شما نقش پسربچه ای به نام Nick را بر عهده دارید. Nick تصمیم گرفته تا یک درس حسابی به معلم ترسناک بدهد و به همین خاطر به خانه او می رود و پنهانی خرابکاری به بار می آورد. روند بازی طوری طراحی شده که شما صرفاً از بین گزینه های مختلف اقدام به انتخاب گزینه مورد نظر کنید تا جریان بازی با تصمیمات شما دنبال شود. فراموش نکنید که ممکن است این انتخاب ها خیلی هم درست نباشند و Miss. T شما را پیدا کند! بنابراین بهتر است قبل از تصمیم گیری کمی فکر کنید. البته باید گفت که گزینه ها با کلمات انگلیسی انتخاب می شوند و به همین خاطر باید کمی با لغات انگلیسی آشنا باشید. با انتخاب هر گزینه، Nick همان خرابکاری را به بار می آورد. این بار بازی از نمای رو به رو دنبال می شود و خیلی بیشتر از بازی های قبلی سبک تفننی (کژوآل) دارد. بازی Prankster 3D با ویژگی های جالب، اتفاقات خنده دار و ایده های خلاقانه می تواند حسابی شما را سرگرم کند. پس معطل نکنید و همین حالا آخرین نسخه این بازی را به صورت رایگان به شکل معمولی یا مود از اپلیکیشن برتر دانلود کنید. اگر مایل به آشنایی بیشتر با سبک و سیاق بازی هستید می توانید تصاویر یا ویدئوی تریلر معرفی بازی را مشاهده کنید.

توجه : در نسخه مود بازی شما بدون دیدن تبلیغات، جایزه نامحدود دریافت می کنید.



  • تغییرات نسخه 1.0.9

    • Performance Improvement
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران